۱۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱
تعطیلی بازارهای هفتگی قزوین

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری قزوین از تعطیلی تمامی بازارهای هفتگی قزوین به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی خبرداد.

به گزارش ایمنا، علیرضا شمسینی، از تعطیلی تمامی بازارهای هفتگی قزوین به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی خبر داد و اظهار کرد: این تصمیم در ستاد پیشگیری از ویروس کرونا و در راستای جلوگیری از احتمال ابتلای شهروندان به این ویروس و حفظ سلامت جامعه اتخاذ شده است.

وی با بیان اینکه یکی از راه‌های انتقال سریع ویروس کرونا تجمعات مردمی است، افزود: در این راستا، بازارهای هفتگی به دلیل ازدحام جمعیت و احتمال انتشار ویروس کرونا تا اطلاع بعدی دایر نمی‌شود.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قزوین اضافه کرد: بازارها یکی از مکان‌های پرتردد در هر شهر محسوب می‌شوند و شهروندان برای تأمین مایحتاج روزمره و ضروری و غیرضروری خود به آن مراجعه می‌کنند که در شرایط فعلی این موضوع به بحران کرونا دامن می‌زند.

وی ادامه داد: هم اکنون چهار روز بازار در سطح شهر در حال فعالیت است که شامل شنبه بازار، سه‌شنبه بازار، چهارشنبه بازار و جمعه بازار هستند.

شمسینی خاطرنشان کرد: شهروندان با رعایت نکات بهداشتی چون زدن ماسک و دستکش، برای تأمین مایحتاج خود به واحدهای صنفی مراجعه کنند.

کد خبر 485571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.