۱۱۲ نفر از پاکبانان سمنانی در مقابل کرونا واکسینه می شوند

سرپرست مرکز سلامت و مشاوره شهرداری سمنان از واکسیناسیون ۱۱۲ نفر از پاکبانان، رانندگان ناوگان حمل و نقل درون شهری و کارکنان غسالخانه و خدمات آرامستان های شهرداری در مقابل ویروس کرونا خبر داد.

محسن مظاهری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: طی مکاتبات و رایزنی‌های مرکز سلامت و مشاوره شهرداری سمنان با دستگاه‌های ذی ربط مسئول در خصوص تخصیص واکسن کرونا، طی روزهای آینده و در مرحله اول واکسیناسیون کارکنان خدمات شهری شهرداری سمنان، تعداد ۱۱۲ نفر از پاکبانان، رانندگان حمل و نقل درون شهری و کارکنان بخش غسالخانه و خدمات آرامستان های شهرداری سمنان در مقابل ویروس کرونا خبر داد.

وی افزود: سایر کارکنان خدمات شهری شهرداری سمنان طبق برنامه ریزی و مرحله بندی صورت گرفته، در صورت تخصیص به موقع واکسن کرونا طی هفته‌های آتی علیه این ویروس واکسینه خواهند شد.

سرپرست مرکز سلامت و مشاوره شهرداری سمنان در پایان خاطر نشان کرد: غربالگری کرونایی کارکنان شهرداری سمنان در روزهای اخیر و پس از تعطیلات نوروزی، با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا در کشور و شهر سمنان تشدید شده است و تا کنون تمامی کارکنان مناطق یک و دو شهری شهرداری سمنان و پرسنل ساختمان مرکزی شهرداری با همکاری مرکز بهداشت شهرستان سمنان در محل کار تست گیری شده اند.

کد خبر 485557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.