تاریخ انتشار فصل دوم بازی Sea of Thieves مشخص شد

سرانجام انتظار هواداران بازی Sea of Thieves به پایان رسید و تاریخ عرضه‌ فصل دوم این عنوان مشخص شد.

به گزارش ایمنا، شاید فصل دوم بازی Sea of Thieves برای مدت کوتاهی در اختیار هواداران قرار بگیرد، اما همان هم می‌تواند با محتویات فراوان و جذابی همراه باشد. استودیوی ریر (Rare) که وظیفه ساخت این بازی را به عهده دارد، از ماه ژانویه تصمیم به انتشار فصول مختلف برای این اثر گرفت. در همین راستا فصل اول این بازی در گذشته عرضه شد که استقبال خوب افراد را هم در پی داشت. پس از آن بسیاری از طرفداران در انتظار فصل دوم هستند.

حال استودیوی ریر امروز در خبر خوبی اعلام کرد که فصل دوم بازی Sea of Thieves از تاریخ ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ (۱۵ آپریل ۲۰۲۱ میلادی) آغاز خواهد شد. البته این تیم به صورت مستقیم از این تاریخ رونمایی نکرد. انتشار یک تریلر در این زمینه باعث شد تا هواداران به تاریخ ذکر شده پی ببرند. از محتویات فصل تازه این بازی باید به کشتی‌ها، دزدان دریایی و حتی پوسته‌های جدید اشاره داشت. پوسته جدید این بازی به صورت اسکلتی خواهد بود و علاقه مندان بازی با کمی تلاش و جمع‌آوری امتیازات متنوع قادر به خرید آن از طریق فروشگاه‌ها خواهند بود.

علاوه‌بر این شرکت ریر در نظر دارد تا چند رویداد مختلف را در آینده‌ای نزدیک برگزار کند. حال باید منتظر بود و دید که استقبال بازی‌بازان از این رویدادها به چه صورت خواهد بود. با توجه به اینکه محبوبیت این بازی هر روز در حال افزایش است، ریر هم اهداف بلند مدتی برای اضافه کردن هواداران دارد. جالب است بدانید که تا به حال بیش از ۲۰ میلیون بازی‌باز نسبت به دریافت و تجربه‌ی این اثر اقدام کرده‌اند که در نوع خود آمار جالبی به حساب می‌آید.

بازی Sea of Thieves در حال حاضر بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس سری ایکس و اس در دسترس قرار دارد.

‌منبع: گیمفا

کد خبر 485551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.