۱۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸
گوشی هوشمند Gionee M3 در چین معرفی شد

شرکت چینی Gionee به زودی جدیدترین محصول خود را با نام Gionee M3 در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی هوشمند Gionee M3 دارای صفحه نمایش ۶.۵۳ اینچی با رزولوشن HD+ است. ناچ قطره‌ای تعبیه شده روی صفحه نمایش این گوشی نیز از دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. گوشی ذکر شده به پردازنده مدیاتک P60 مجهز شده است و با ۶ یا هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی وارد بازار خواهد شد.

در پنل پشتی گوشی Gionee M3، یک قاب هشت ضلعی قرار گرفته است که درون آن دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض پنج مگاپیکسلی و دو دوربین دو مگاپیکسلی جای گرفته‌اند. ابعاد این محصول ۹.۳ * ۷۵.۹ * ۱۶۳.۲ میلی متر است و وزن آن به ۲۰۱ گرم می‌رسد. انرژی مورد نیاز این گوشی با استفاده از یک باتری پنج هزار میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند.

گوشی هوشمند Gionee M3 در رنگ‌های مشکی، سبز، آبی آسمانی و خاکستری در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. قیمت این گوشی با ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، از ۱۳۷ دلار شروع می‌شود، به طوری که قیمت نسخه مجهز به هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، ۱۴۷ دلار و نسخه‌ای با هشت گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی ۱۶۲ دلار ارزیابی شده است.

هنوز خبری مبنی بر عرضه این محصول در خارج از بازار چین منتشر نشده است.

کد خبر 485530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.