صدور بیش از  هزار برگ جریمه در گلپایگان

فرمانده انتظامی گلپایگان با بیان اینکه بیش از هزار برگ جریمه منع تردد در گلپایگان صادر شده است، گفت: در فضای شهری و رسانه‌ای گلپایگان خطر بیماری کرونا برای شهروندان فرهنگسازی شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی سبحانی شامگاه چهارشنبه در ستاد کرونا با بیان اینکه در گلپایگان، پس از اجرای اعمال محدودیت منع ترددها بیش از هزار برگ جریمه منع تردد صادر شده است، اظهار کرد: اعلامیه فوتی‌ها در فضای مجازی درج نشود.

وی تأکید کرد: در پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، تمام علل و عوامل باید مدنظر قرار گیرد، در فضای شهری و رسانه‌ای خطر بیماری کرونا فرهنگ سازی شود تا تأثیر بهتری در بین شهروندان داشته باشد.

فرمانده انتظامی گلپایگان گفت: اکنون در شرایط حاد شیوع بیماری کرونا قرار داریم لذا باید با تخلفات برخورد جدی شود که در این رابطه چند مرکز را پلمپ کردیم.

سبحانی با اشاره به اقدامات نیروی انتظامی در ایام تعطیلات نوروز در محورهای ورودی شهرستان گفت: مأموران انتظامی شهرستان در شرایط ناپایدار جوی در محورها نسبت به انجام دستورات ستاد کرونا کنترل این مبادی را به نحو مطلوب انجام دادند.

۵۰ درصد اصناف گلپایگان مستأجر هستند

در ادامه محمد شریفی رئیس اتاق اصناف گلپایگان اظهار کرد: ۵۰ درصد اصناف شهرستان گلپایگان از نظر مسکن و مغازه مستأجر هستند که با اعمال محدودیت‌ها وضعیت اقتصادی اصناف نیز بحرانی است.

وی با بیان اینکه رستوران‌ها مواد غذایی خریدند که با اعمال محدودیت‌ها ضرر دیده‌اند، افزود: اصناف با صدور چک کالا خریداری کردند تا با فروش آن بتوانند جبران بدهکاری کنند که با این اعمال محدودیت‌ها زندگی اصناف تلخ شده است، زندگی اصناف به بازار فروش آن‌ها گره خورده است.

رئیس اتاق اصناف گلپایگان گفت: تنها راه مقابله با بحران کرونا در شهرستان تعطیلی اصناف نیست بلکه تجمع در مهمانی‌ها، جشن تولد و مراسم ترحیم عامل اصلی شیوع بیماری کرونا می‌شود.

کد خبر 485510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.