یک دادستان برادرش را برای رعایت نکردن پروتکل‌های کرونایی بازداشت کرد

دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از برخورد با متخلفان کرونایی در استان خبر داد و گفت: در همین خصوص یکی از دادستان‌های ما برادرخود را بازداشت کرد.

به گزارش ایمنا، ملک‌حسینی دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست ستاد کرونا با اشاره به وضعیت استان در خصوص شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: باید از اصحاب رسانه در این زمینه قدردانی کرد چراکه آن‌ها نیز به مانند بقیه پای کار بودند.

دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در عید نوروز همه مسئولان استانی پای کار بودند و بسیار جلوتر از پروتکل‌های ملی اقدام کرده‌ایم.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان این که هم در برگزاری جلسات کرونا و هم در تعداد تست‌ها در تعطیلی بازار و در برخورد با متخلفین و پلمب کردن باغات و اماکن تفریحی بیش از سایر نقاط کشور اقدام کرده‌ایم یادآور شد: برخوردهای قضایی انجام گرفته در استان ما به نسبت سایر استان‌های کشور نیز بیشتر بوده در کجای کشور پدر و مادر عروس و داماد و همچنین خواننده‌ها بازداشت شدند، حتی یکی از دادستان‌های ما برادر خود را نیز بازداشت کرده است.

وی با بیان اینکه بعضی‌ها در خصوص جلوگیری از عبور و مرور در استان و در ورودی‌ها انتقاداتی داشتند یادآور شد: امکان بستن ۱۰۰ درصدی وجود ندارد و ممکن است در این بین عده ای نیز از ورودی‌ها عبور کند.

وی در ادامه با بیان اینکه در ایام تعطیلات مسؤولان استان ما همگی پای کار بودند گفت: حتی مدیران کلی بودند که به صورت شبانه روزی در مرغداری‌ها حضور داشتند تا کالاهای مورد نیاز مردم به دست آن‌ها برسد.

 دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به سیاست دورکاری و خدمت ۵۰ درصد به یک سوم این نیروها در ادارات را ناکارآمد توصیف کرد و افزود: همان ارباب رجوعی که قبلاً مراجعه می‌کردند در این مواقع نیز رجوع خواهند کرد و این موجب می‌شود که کارکنان بیشتر دچار ویروس کرونا شود.

وی در ادامه با بیان اینکه در شرایط فعلی هر اجتماع و دورهمی تهدید علیه سلامت مردم است گفت: این جرم مشهود است و نیاز به تماس با ما نیست ضابطین قضایی می‌تواند برخورد کند اگر کسی عروسی را برای خود مجاز دانست آن فرد قابل احترام نیست و جرم  مشهود است و ضابطین قضایی می‌توانند برخورد قاطع لازم را انجام دهند احترام مردم تا جایی است که احترام به یکدیگر را نگاه داشته و به سلامت یکدیگر آسیب نرسانند.

منبع: فارس

کد خبر 485504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.