سقوط دو پله‌ای ایران در رنکینگ جهانی

تیم ملی فوتبال ایران با ۲ پله سقوط، به رده سی و یکم تیم های ملی فوتبال جهان رسید.

به گزارش ایمنا، رتبه بندی جدید فدراسیون جهانی فوتبال فیفا اعلام شد که طی آن، تیم ملی فوتبال ایران با دو پله سقوط در رده ۳۱ جهان ایستاد. ایران همچنان پس از ژاپن در جایگاه دوم آسیا قرار دارد.

شاگردان دراگان اسکوچیچ با وجود کسب پیروزی در دیدار دوستانه مقابل سوریه، با توجه به معیاربندی های مختلف فیفا برای کسب امتیاز در این رتبه بندی و همچنین از دست دادن یک فیفا دی و برگزاری تنها یک بازی دوستانه، دو پله سقوط کرد و ژاپن نیز با وجود کسب برتری پر گل مقابل کره جنوبی در یک دیدار تدارکاتی، با یک پله سقوط در رتبه ۲۸ جهان جای گرفت و کره جنوبی نیز در رتبه سوم آسیا است.

در رتبه بندی تیم های برتر جهان، رده های اول تا ششم دست نخورده باقی ماند. بلژیک، فرانسه، برزیل، انگلیس، پرتغال و اسپانیا تیم های اول تا ششم هستند و ایتالیا با ۳ پله صعود، به رتبه هفتم رسید. آرژانتین، اروگوئه و دانمارک در رتبه های هشتم تا دهم قرار دارند.

تیم ملی عراق یکی از حریفان ایران در راه رسیدن به دور اصلی مقدماتی جام جهانی، با یک پله صعود در رده هفتم آسیا و ۶۸ جهان ایستاد. بحرین نیز هفدهم آسیاست و در رتبه بندی جهانی نیز جایگاه ۹۹ را کسب کرده است.

منبع: ورزش سه

کد خبر 485488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.