درخواست‌های شهرداری خرم‌آباد بدون تاخیر و کارشکنی بررسی می‌شد

رئیس شورای اسلامی شهر خرم آباد گفت: همواره اکثریت اعضای شورا با رای مثبت خود و تصویب طرح‌های ارائه شده از سوی شهرداری پشتیبان و حامی مدیریت شهری بوده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رستم کوشکی، در یکصد و چهل و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر خرم آباد اظهار کرد: امیدواریم سال ۱۴۰۰ سالی به دور از تلخی‌های گذشته و در امان بودن شهروندان از ویروس کرونا باشد.

وی با بیان اینکه شورای دوره پنجم بیشترین همراهی را با مدیریت شهری داشت افزود: محال بود درخواستی از شهرداری به شورا بیاید و در پاسخگویی و بررسی نامه‌های وارده کوچک‌ترین تعلل، تأخیر و کارشکنی شود.

رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد تصریح کرد: همواره اکثریت اعضای شورا با رأی مثبت خود و تصویب طرح‌های ارائه شده از سوی شهرداری پشتیبان و حامی مدیریت شهری بوده‌اند.

زهرا نظری، نایب رئیس شورای شهر خرم آباد در این جلسه به بحث آسفالت معابر به عنوان یکی از دغدغه‌های مهم این دوره از شورا اشاره کرد و از شهردار خرم آباد خواست که با اختصاص اعتبارات ویژه و مناسب، روند آسفالت معابر و کوچه‌ها و محلات شهر را سرعت بخشد و در ماه‌های باقیمانده از عمر شورای پنجم به مطالبه بحق و مهم شهروندان پاسخ مناسب بدهد.

وی با اشاره به عملکرد خوب و قابل دفاع شورای دور پنجم به بحث توافق فی مابین اداره کل اوقاف و شهرداری خرم آباد بر روی موضوع ساماندهی سراب شهوا اشاره کرد و آن را یکی از ارزشمندترین اقدامات در این دوره دانست و خواستار تسریع در اتمام این پروژه شد.

علی ماکنعلی رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و زیست شهری شورا به ماههای پایانی عمر شورای دور پنجم اشاره کرد و گفت: علیرغم نقدهایی که این روزها در فضای انتخاباتی و اجتماعی مطرح می‌شود اعتقاد دارم شورای دور پنجم شورای موفقی بود.

وی افزود: مفتخریم که بگوییم در این دوره هیچ نیرویی بر بدنه شهرداری تحمیل نشد و علیرغم شرایط دشوار حاکم بر کشور، تحریم‌های ظالمانه، قطع شدن کمک‌های دولتی، سیل، کرونا و مشکلات اقتصادی و خالی بودن جیب مردم نیز انتظار نداشتیم که بتوانیم حقوق کارگران و پرسنل را قبل از سال جدید به طور کامل تسویه کنیم.

ماکنعلی از رئیس شورای اسلامی شهر خواست که از عملکرد شورای دور پنجم دفاع کرده و اصحاب رسانه و افکار عمومی را در جریان اقدامات انجام شده در عمر چهار ساله شورا قرار دهد.

اردشیر دریکوند، رئیس کمیسیون خدمات شهری به نزدیک شدن فصل گرما اشاره کرد و گفت: با توجه به فرارسیدن فصل گرما موضوع فضای سبز و تنظیف اهمیت خاص و ویژه‌ای پیدا می‌کند

وی ادامه داد: در سنوات گذشته شاهد خسارات بسیاری به فضای سبز در فصل گرما بودیم و امیدواریم به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود و تمهیداتی اندیشیده شود که شاهد تکرار این رخدادها نباشیم.

دریکوند به اهمیت موضوع تنظیف پرداخت و گفت: در آستانه فصل گرما نیاز است که تنظیف شهر به موقع و اصولی انجام شودتا شاهد کمترین نارضایتی در میان شهروندان باشیم.

علی‌محمدصالحی‌نسب، رئیس کمیسیون بودجه، تشکیلات و منابع انسانی شورا خواستار تسریع در ارائه گزارش عملکرد شورا و شهرداری و تدوین کتابچه‌ای با موضوع مذکور شد که طی آن مردم در جریان فعالیت‌ها و عملکرد نمایندگان خود در پارلمان محلی و مدیریت شهری این دوره قرار گیرند.

وی به مسائل و مشکلات سالهای گذشته اشاره کرد و گفت: شهرداری خرم آباد علیرغم مشکلات و مسائل و پیشامدهای ناگوار فراوانی که بر سر راهش بود توانست کارهای خوبی در حوزه‌های مختلفی همچون تنظیف، فضای سبز و عمران شهری انجام دهد.

کد خبر 485482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.