برد نفس‌گیر گیتی‌پسند مقابل سن‌ایچ

گیتی‌پسند با نتیجه چهار بر دو از سد سن‌ایچ ساوه گذشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، گیتی پسند از ساعت ۱۶ امروز چهارشنبه - ۱۸ فروردین ماه - در اصفهان میزبان سن ایچ ساوه در مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال بود که با برد چهار بر دو گیتی پسند همراه بود.

مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال

دیدار تیم‌های گیتی پسند و سن ایچ ساوه

ورزشگاه: پیروزی، اصفهان

گل‌ها: اصغر حسن زاده (دقیقه ۲ و ۲۲- برای گیتی پسند) - سروش احمدنیااحمدنیا (دقیقه ۸- برای گیتی پسند) علیرضا جوان شاه خانی (دقیقه ۱۸- برای سن ایچ) - رضا سپندار (دقیقه ۳۰- برای سن ایچ ساوه)

گیتی پسند اصفهان: قدرت بهادری، سعید احمد عباسی، سپهر محمدی، علیرضا وفایی، فرهاد توکلی، محمدرضا سنگ سفیدی، مسعود یوسف، علی اصغر حسن زاده، بهزاد رسولی، مجتبی امیرخانی و سروش احمدنیا، وحید شفیعی، حمید احمدی

سرمربی: وحید شمسایی

سن ایچ ساوه: مهدی عامری، علی مروتی، سینا پرکاس، مهدی کریمی، مهرداد کریمی، پژمان بهادیوند، رضا سپندار، علیرضا جوان خانی، محمد امیرحسینی، محمد طاها نعمتیان جلودار، محمدرضا ناصر صفا، علی احسانی، نادر صنیفی گنبد جانی

سرمربی: خسرو امیری

شرح بازی:

گیتی پسند خیلی زود در خانه توسط علی اصغر حسن زاده به گل رسید. در ادامه تیم میهمان برای جبران گل خورده جلو کشید اما باز هم این شاگردان شمسایی بودند که اختلاف را با گلزنی احمدنیا افزایش دادند. سن ایچ خیمه خود روی دروازه گیتی را برای جبران نتیجه سنگین‌تر کرد تا بالاخره در واپسین دقایق نیمه نخست به گل رسید اما سفیدپوشان اصفهانی در استفاده از موقعیت‌هایشان دقت لازم را نداشتند تا نیمه نخست با برد دو بر یک خاتمه یابد.

نیمه دوم را شاگردان شمسایی طوفانی اغاز کردند تا علی اصغر حسن زاده خیلی زود قدر موقعیت را دانسته و سومین گلی گیتی پسند را وارد دروازه حریف کند. بعد از این گل جریان بازی آرام شد تا سپندار با شوتی تماشایی اختلاف را به حداقل رسانده و تب و تاب ۱۰ دقیقه پایانی را افزایش داد.

از یک سو شاگردان شمسایی موقعیت‌های خوبی برای حفظ برتری شأن آفریدند که درخشش گلر حریف مانع به ثمر رسیدنش شد و از سوی دیگر، بر طبل حملات سن ایچ کوبیده شد و نماینده ساوه قصد جبران نتیجه را داشت که سیوهای سپهر محمدی و بی دقتی بازیکنان سن ایچ مانع از آن شد.

درهمین بین علیرضا وفایی با شوتی دیدنی توپ را از میان پاهای دروازبان سن ایچ رد کرد و باعث شد گیتی پسندی‌ها پیش بیافتند. لحظاتی بعد از این گل، داور نقطه پنالتی را در ابتدا برای سن ایچ اعلام و سپس نظرش را برگداندتا صدای اعتراض سن ایچی ها را بلند کرد. خیمه سنگین سن ایچی ها نیز در اخرین دقایقی حاصی به همراه نداشت تا بازی با برد چهار بر دو شاگردان شماسایی به پایان برسد.

دقایق حساس:

دقیقه ۱۸- کرنر را سن ایچی ها زمینی ارسال تا علیرضا جوان توم را به گوشه سمت راست دروازه گیتی پسند بفرستد.

دقیقه ۲۲- حسن زاده که با دروازبان سن ایچ تک به تک شده بود با ضربه‌ای چیپ، توپ را از بالای سر او رد و وارد دروازه کرد.

دقیقه ۳۰- رضا سپندار در حالی که توپ را روی خط اوت کنترل کرد، با شوتی به سمت مخالف دروازه محمدی فرستاد.

دقیقه ۳۶-- علیرضا وفایی با لایی تماشایی که زد، گیتی پسند را به گل چهارم رساند.

نکات ویژه:

* در اواخر بازی داور مسابقه یک پنالتی برای سن ایچ اعلام کرد که به دلیل حضور شش بازیکن از این تیم در زمین، نظرش را برگداند. همین موضوع موجب شد بازی برای دقایقی متوقف و دو تیم نسبت به داور معترض شوند.

کد خبر 485474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.