برادرکشی به دلیل اختلافات مالی

کشف یک تن موادمخدر، پنج کشته در حادثه رانندگی، کشف سماوری که جاساز مواد مخدر بود، قتل خانوادگی، کشف کالای قاچاق، به دام افتادن قاتل فراری و دستگیری دو سارق خودرو را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرمانده انتظامی استان یزد گفت: در شبانه‌روز گذشته با تلاش مأموران یک تن مواد مخدر از نوع تریاک از پنج دستگاه خودروی عبوری در جاده‌های این استان کشف شد و در این ارتباط هفت نفر از سوداگران مرگ دستگیر شدند.

عباسعلی بهدانی فرد افزود: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ، مأموران با همکاری مردم طرح کنترل جاده‌های یزد را به اجرا گذاشتند.

وی با بیان اینکه قاچاقچیان این محموله‌ها را از شهرهای جنوب شرقی کشور تهیه و قصد انتقال به دیگر استان‌ها را داشتند، بیان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی و روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی استان یزد خاطرنشان کرد: گذشته ۵۳ تن انواع مواد مخدر از قاچاقچیان در استان به دست آمد که ۲۵ درصد نسبت به سال قبل از آن افزایش داشت و حدود ۱۸۰ میلیارد تومان کالای قاچاق نیز کشف شد.

وی ادامه داد: جاده‌های یزد نقش مؤثری در برقراری ارتباط استان‌های جنوبی و شرقی ایران به مرکز کشور دارد و با توجه به موقعیت آن در مسیر کریدور شمال به جنوب و شرق و غرب و بالعکس در برخی مواقع راه‌های این استان برای انتقال کالاهای قاچاق و موادمخدر و نیز قاچاق انسان مورد سو استفاده قرار می‌گیرد.

۵ کشته در تصادف ۳ خودرو

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: بر اثر برخورد ۲ دستگاه تریلی با یک دستگاه پراید در محور بیرجند به زاهدان پنج نفر کشته شدند.

علیرضا رضایی افزود: حادثه تصادف خودروی پراید با یک دستگاه تریلی اسکانیا و یک دستگاه تریلی کشنده ماک در کیلومتر پنج جاده بیرجندی به زاهدان حد فاصل پل فرودگاه تا پل غدیر برخورد کرد.

وی گفت: خودروی پراید در وسط دو دستگاه تریلی قرار داشت و یک دستگاه تریلی از عقب با پراید برخورد کرده و در این حادثه پنج نفر جان باختند و یک نفر مجروح شد.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی اظهار کرد: همه فوتی‌ها و مصدوم این حادثه، راننده و سرنشینان پراید هستند و مصدوم این حادثه به بیمارستان امام رضا (ع) بیرجند منتقل شد و حال عمومی وی خوب گزارش شده است، علت این حادثه خونین توسط کارشناسان پلیس در دست بررسی است.

کشف سماوری که جاساز مواد مخدر به مقصد استرالیا بود

فرمانده پلیس فرودگاه از کشف مقدار چهار کیلو و ۸۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در یک سماور برقی جاسازی شده بود، خبر داد.

حسن مهری گفت: پلیس دایره مبارزه با مواد مخدر فروردگاه امام (ره)، مستقر در پایانه هوشمند بار، حین کنترل و بازرسی مرسولات پستی به یک بسته ارسالی به مقصد استرالیا، حاوی دو عدد سماور برقی، در خصوص احتمال جاسازی مواد مخدر مشکوک شدند.

وی افزود: بسته مذکور برای بررسی دقیق‌تر در حضور نماینده گمرک بازگشایی شد و مقدار چهار کیلو و ۸۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک در یکی از سماورها که به طرز بسیار ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف شد.

اختلاف خانوادگی در میامی یک کشته برجا گذاشت

فرمانده انتظامی میامی گفت: بر اثر اختلافات خانوادگی در روستای بکران بخش مرکزی این شهرستان یک تن کشته و یک تن دیگر زخمی شد.

حسین عجم از یک فقره درگیری منجر به قتل بین سه برادر خبر داد و گفت: ۲۲ دقیقه پس از زمان وقوع جرم، عامل این قتل دستگیر شد.

وی ادامه داد: وقوع یک فقره درگیری منجر به ضرب و جرح در روستای بکران منطقه کلاته‌های شرقی شهرستان میامی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد.

عجم تصریح کرد: با اعزام مأموران به محل و بررسی‌های اولیه مشخص شد، سه برادر با هم درگیر شدند که یکی از آن‌ها با ضربات چاقو دو نفر دیگر را مجروح کرده و متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان میامی با بیان اینکه یکی از مصدومان به علت شدت خونریزی در بیمارستان فوت می‌کند، افزود: اقدامات قانونی و تخصصی پلیس برای دستگیری عامل این جنایت از همان لحظات ابتدایی آغاز شد.

عجم گفت: با بررسی‌های اطلاعاتی و به کارگیری فناوری‌های نوین و جمع آوری اظهارات مردمی، محل اختفای متهم شناسایی و او در عملیاتی دستگیر شد.

کشف ۴ هزار و ۱۷۹ میلیارد کالای قاچاق

فرمانده انتظامی البرز از کشف چهار هزار و ۱۷۹ میلیارد و ۷۷۲ میلیون ریال انواع کالای قاچاق در استان البرز خبر داد و افزود: این کشفیات نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۳ درصد افزایش داشته است.

محمدیان خاطرنشان کرد: کالاهای کشف شده شامل چهار میلیون و ۲۶۷ هزار لیتر فرآورده‌های نفتی، یک میلیون و ۵۳۴ هزار نخ سیگار، بیش از ۱۱ میلیون عدد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، ۱۸ میلیون و ۷۰۰ هزار عدد دارو و یک میلیون و ۸۵۰ کیلوگرم انواع مواد خوراکی بوده است.

وی گفت: خودرو، موتورسیکلت، لوازم یدکی، گوشی موبایل، انواع پارچه، لوازم صوتی و تصویری و دارو ازجمله کالاهای کشف شده در سال گذشته در استان البرز بوده است.

محمدیان تصریح کرد: در سال گذشته ۸۹۳ پرونده قاچاق کالا در استان البرز تشکیل شده که از مجموع آن ۵۳۹ فقره بالای ۱۰ میلیون تومان، ۲۲۶ فقره بالای ۱۰۰ میلیون تومان و ۱۲۸ فقره بالای ۵۰۰ میلیون تومان است.

وی افزود: طی این مدت یک هزار و ۶۹۳ متهم دستگیر و ۴۳۱ خودرو مربوط به قاچاقچیان توقیف شد.

دستگیری قاتل فراری

فرمانده انتظامی شهرستان میناب از دستگیری یکی از عاملین قتل دو مرد میانسال در یک عملیات پیچیده پلیسی در این شهرستان خبر داد.

عباس قاسمی اظهار کرد: در پی اعلام مرکز پیام مبنی بر وقوع قتل دو نفر میانسال در یکی از نقاط شهرستان میناب، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با حضور مأموران در صحنه و پس از بررسی و تحقیقات اولیه مشخص شد، دو مرد میان سال با انگیزه انتقام‌جویی توسط دو مرد مسلح به قتل رسیده‌اند که با اشراف اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی مامورأن پلیس امنیت عمومی شهرستان مخفیگاه احدی از عاملان قتل مسلحانه دو مرد میانسال مینابی در یکی از روستاهای این شهرستان شناسایی شد.

فرمانده انتظامی میناب اضافه کرد: مأموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی با تشکیل چند اکیپ به محل مورد نظر اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر و جهت انجام ادامه تحقیقات آن را به پلیس آگاهی تحویل دادند.
وی خاطرنشان کرد: متهم پس از اعتراف به بزه انتسابی پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل و با صدور قرار روانه زندان شد.

دستگیری دو سارق خودرو

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه از دستگیری دو سارق خودرو، قطعات و محتویات آن در شهر کرمانشاه و کشف ۲۰ فقره سرقت از آن‌ها خبر داد.

پرویز نظری اظهار کرد: پس از وقوع چند مورد سرقت خودرو و قطعات و محتویات آن در شهر کرمانشاه، تیمی از مأموران پلیس آگاهی رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده موفق به شناسایی ۲ سارق حرفه‌ای شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی آن‌ها را دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه گفت: متهمان دستگیر شده در بازجویی‌ها به ارتکاب ۲۰ فقره سرقت خودرو، قطعات و محتویات آن در شهر کرمانشاه اعتراف کردند.

نظری با اشاره به کشف تعداد زیادی از قطعات و محتویات سرقتی داخل خودروها، تصریح کرد: سارقان دستگیر شده برای صدور احکام لازم به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 485467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.