حریق دو باب مغازه در بندرانزلی یک مصدوم برجای گذشت

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرانزلی از آتش‌سوزی دو باب مغازه در این شهر خبر داد و گفت: متاسفانه در این حادثه یک نفر دچار سوختگی شد.

مهرداد رضاپور در گفت وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: آتش سوزی دوباب مغازه آرایشگاه و مکانیکی در منطقه غازیان، پشت بی بی حوریه، کوچه نداف، شب گذشته به ستاد فرماندهی آتش نشانی اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله ۲۴ آتش نشان از سه ایستگاه به وسیله شش دستگاه خودروی اطفایی و یک خودرو تانکر آبرسان به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرانزلی ادامه داد: هنگامی که آتش‌نشانان به محل حادثه رسیدند، آتش از سقف چوبی مغازه‌ها در حال گسترش و خطر سرایت آن به خانه ویلایی مجاور بسیار جدی بود. خوشبختانه با همت تمامی آتش‌نشانان و مدیریت خوب فرمانده عملیات، از سرایت حریق به منزل مسکونی جلوگیری بعمل آمد.

وی تصریح کرد: این عملیات حدود دو ساعت به طول انجامید و متأسفانه در این حادثه یک نفر دچار سوختگی شد. و علت آتش‌سوزی توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندر انزلی در دست بررسی است.

رضاپور در پایان از تجمع و دخالت شهروندان حاضر در محل حادثه گلایه کرد و گفت: با توجه به اینکه اطفای حریق کاری علمی و تخصصی است. لذا هرگونه تجمعی که باعث کندی روند عملیات شود می‌تواند هزینه‌های بسیاری را بر دوش حادثه دیدگان بگذارد به همین دلیل از شهروندان انتظار داریم از انجام اینگونه رفتارها پرهیز کنند.

به گزارش ایمنا، سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرانزلی با ۶۰ نیروی انسانی و ۱۱ خودروی سنگین اطفای حریق و یک دستگاه خودرو پیشرو امداد و نجات جاده‌ای، در چهار ایستگاه فعالیت می‌کند.

کد خبر 485461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.