پیش بینی بورس فردا ۲۱ فروردین‌ماه ۱۴۰۰ + اخبار لحظه‌ای

پیش بینی می‌شود بازار شنبه منفی باشد و امید است در میانه‌های راه صفوف فروش توسط حقیقی‌ها جمع‌آوری شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ایمان کرمی، تحلیلگر بازار سرمایه، بورس فردا _ شنبه ۲۱ فروردین ماه_ را اینگونه پیش بینی می‌کند: قیمت دلار در بازار آزاد تهران برابر با ۲۵.۱۴۰ است. اگر دقت کنید بازار دلار نسبت به توافق احتمالی یا هر موضوع دیگری هیچ واکنشی نشان نداده است و این در حالی است که بازار بورس واکنش‌های زیادی به این توافق احتمالی نشان داده به طوری که شاهد در صف نشستن بسیاری از سهام داران هستیم.

چه کسی می‌تواند پاسخ دهد؟! علت چیست؟ قیمت دلار که کاهش نیافته است، گزارشات شرکت‌ها که بسیار خوب است، قیمت کامودیتی‌ها در بازار جهانی در اوج به سر می‌برد، شرکت‌ها رکورد فروش می‌زنند اما بازار بورس، نماگر کل اقتصاد ایران در چنین وضعیتی است.

کسانی که مردم را به سرمایه گذاری در بورس دعوت کرده‌اند نیز این روزها صحبتی نمی‌کنند، اگر قرار بود که همه مسائل به بورس سپرده شده و چنین نتیجه‌ای دهد قطعاً سرمایه گذاران این کار را نمی‌کردند. در سال تولید پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها باید تمرکز اصلی بر روی بهبود بازار بورس باشد تا بتوانی از این اوضاع نا به سامان خارج شد.

پیش بینی می‌شود بازار شنبه منفی باشد و امید است در میانه‌های راه صفوف فروش توسط حقیقی‌ها جمع‌آوری شود.

کد خبر 485449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۰۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    0 0
    بزودی حقوقی ها سهام مفت را درو خواهند کرد و جهش شاخص اتفاق خواهد افتاد
  • IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    0 0
    حقوقیها بی عرضه تر ا ز اونن که بازار رو تغییر بدهند حقیقیا باید دل به خدا ببندند مثل همیشه با یک یا علی جانانه بورس رو به حر کت وادارند ومسئولین نیز با شعور وانسانی گام بردارن سنگ اندازی نکنند وهمت کنند نه برای زمین گیر کر دن این دفعه برای احیائ ......
  • IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    0 0
    حالا حالاها همه دستا به بالا