عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۸ فروردین‌ماه

در این بسته خبری از پلمب شهربازی‌های غیر استاندارد خوزستان تا افزایش کرایه تاکسی و اتوبوس‌های شهری ساوه و ممنوعیت صدور پروانه برای ساختمان‌های دارای تخلف زرند را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

آغاز مرحله اول واکسیناسیون پاکبانان شهرداری ساری

زهرا نصیری، سرپرست مرکز بهداشت کار شهرداری ساری از آغاز واکسیناسیون پاکبانان شهرداری در برابر ویروس کرونا خبر داد.

نخستین مرحله تزریق واکسن کرونا به پاکبانان خرمشهر

منصور علوانی، شهردار خرمشهر از آغاز نخستین مرحله تزریق واکسن کرونا به پاکبانان شهرداری خرمشهر خبر داد.

پذیرش بیش از ۵ هزار فوتی در آرامستان‌های قزوین

حسین عمویی، رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری قزوین، از پذیرش ۵ هزار و ۵۱۱ فوتی در این سازمان در سال ۹۹ خبر داد.

جلوگیری از تضییع ۲۵۰ میلیارد تومان بیت‌المال در سبزوار

عباس معصومی صدر، مدیر حقوقی شهرداری سبزوار گفت: عمده پرونده‌های حقوقی شهرداری مطروحه در مراجع قضائی، در خصوص مطالبه بهای اراضی و املاک اشخاصی است که مدعی هستند از سال‌های قبل در معابر، شوارع و طرح‌های عمومی بوده و شهرداری سبزوار و سازمان‌‎های تابعه در ۴ سال گذشته با حدود ۸۰۰ فقره پرونده حقوقی و کیفری مواجه بوده‌اند.

افزایش خودسرانه نرخ تاکسی در شوشتر

علیرضا تقی پور بیرگانی، مدیر سازمان حمل‌ونقل شهرداری شوشتر گفت: افزایش خودسرانه نرخ تاکسی در شوشتر تخلف است.

جمع‌آوری و ساماندهی ۲۴۳ متکدی در سنندج

صلاح‌الدین وکیلی، مدیر مرکز جمع‌آوری و ساماندهی متکدیان شهرداری سنندج گفت: سال گذشته ۲۴۳ متکدی در شهر جمع‌آوری شدند که ۱۶۱ نفر از آنها مرد و ۸۲ نفر زن بودند.

ممنوعیت صدور پروانه برای ساختمان‌های دارای تخلف زرند

محمد رضا مهدلو، شهردار زرند تاکید کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۰، برای ساختمان‌های دارای تخلف، پروانه ساخت و استحکام بنا صادر نخواهد شد.

افزایش کرایه تاکسی و اتوبوس‌های شهری ساوه در سال ۱۴۰۰

علی اصغر آرمیده، مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ساوه جزئیات مربوط به افزایش نرخ کرایه تاکسی، اتوبوس‌های درون شهری و آژانس‌های مسافری را اعلام کرد و در عین حال تأیید نهایی نرخ‌های جدید را منوط به اعلام نظر نهایی کمیته انطباق مصوبات فرمانداری در خصوص مصوبه شورای اسلامی شهر، دانست.

پلمب شهربازی‌های غیر استاندارد خوزستان

رضا قیصی پور، مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی خوزستان گفت: شهربازی‌هایی که نواقص خود را برطرف نکنند، طبق مصوبه شورای استاندارد استان پلمب خواهند شد.

افزایش خودسرانه نرخ کرایه تاکسی در آبادان

طارق طویشی، رئیس سازمان تاکسیرانی آبادان افزایش خودسرانه نرخ کرایه تاکسی در این شهر را غیر قانونی دانست و گفت: دریافت هرگونه مبلغ اضافی بابت کرایه خارج از قیمت مصوب سال گذشته تخلف است.

کد خبر 485411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.