انقلاب عمرانی در شهر ادامه دارد/ افتتاح پروژه سردار شهید سلیمانی به صورت رسمی

شهردار اصفهان با اشاره به احداث پروژه پارکینگ زیرسطحی توحید گفت: مهندسان اعلام کردند که این پروژه ۱۲ ماهه احداث می‌شود، اما امروز اعلام می‌کنیم که تا ابتدای اسفندماه سال جاری افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا قدرت الله نوروزی امروز _چهارشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۰_ در آغاز عملیات اجرایی پارکینگ زیرسطحی خیابان توحید که با هزینه‌ای بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال احداث می‌شود، اظهار کرد: بسیار خرسندم که حرکت انقلاب عمرانی هر روز در شهر اصفهان ادامه دارد، امروز عملیات اجرایی پارکینگ زیرسطحی توحید آغاز می‌شود، احداث این پارکینگ در حاشیه زاینده رود و بوستان‌های اطراف این رودخانه همچنین در مجاورت مجموعه فرهنگی_هنری استاد فرشچیان که مرکز آمد و شد بسیاری از افراد است ضروری است.

وی ادامه داد: در منطقه پنج شهرداری اصفهان احداث دو پارکینگ مورد تأکید بوده که یکی از آنها در محل چهارراه پزشک بوده و مقدمات اجرای آن انجام شده است؛ عملیات احداث پارکینگ زیرسطحی خیابان توحید نیز قرار بود اسفندماه سال گذشته آغاز شود که به دلیل تقارن با عید نوروز و احتمال رفت و آمد مسافران به زمان فعلی موکول شد.

شهردار اصفهان با اشاره به طول زمان احداث پروژه پارکینگ زیرسطحی توحید اظهار کرد: مهندسان اعلام کردند که این پروژه ۱۲ ماهه احداث می‌شود، اما امروز اعلام می‌کنیم که تا ابتدای اسفندماه سال جاری افتتاح خواهد شد. این پروژه ۵۴۰ متر طول و ۲۲ متر عرض دارد و ظرفیت گنجایش ۴۵۰ خودرو و تعدادی موتورسیکلت را خواهد داشت.

نوروزی با بیان اینکه در یکی از ورودی‌های پارکینگ زیرسطحی توحید «پاتوق شهری» احداث خواهد شد، تأکید کرد: این پارکینگ باید در شأن این منطقه احداث شود.

وی با اشاره به بازدید صبح امروز خود و معاونان از پروژه‌های عمرانی شهر خاطرنشان کرد: مجموعه پل‌ها و تقاطع غیر همسطح شهید سلیمانی روز شنبه هفته آینده به صورت رسمی افتتاح شده، بهره برداری می‌شود.

شهردار اصفهان با ابراز خرسندی از برگزاری اولین آغاز به کار پروژه عمرانی شهرداری در سال جاری گفت: بی شک این آغاز تداوم خواهد داشت و پروژه‌های متعددی در نوبت بهره برداری است.

نوروزی از تمام کسانی که در ایجاد تحول عمرانی در شهر تأثیرگذار هستند، قدردانی کرد و گفت: بی شک تلاش، همت و پشتکار این افراد، اصفهان را کانون توجه همگان در عرصه‌های مختلف به ویژه فعالیت عمرانی قرار داده است.

وی از سازمان عمران شهرداری و تأمین کنندگان مالی، حوزه‌های حمل و نقل، عمران، مالی و اقتصادی، خدمات شهری و برنامه‌ریزی شهرداری که مباحث مختلف شهر را مورد توجه همگان قرار دادند، قدردانی کرد و افزود: از شهروندان نیز که با ارسال پیام‌های تشکرآمیز قدردان زحمات خادمان خود در شهرداری هستند تشکر می‌کنم.

شهردار اصفهان ادامه داد: در این فرصت از همه شهروندانی که به واسطه اجرای پروژه پارکینگ زیرسطحی توحید رفت و آمد آنها با خلل مواجه می‌شود عذرخواهی می‌کنم و امیدواریم شاهد عمران و آبادانی بیشتر شهر باشیم.

کد خبر 485406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.