آغاز واکسیناسیون کارکنان آرامستان و پاکبانان شهرداری گرگان

شهردار گرگان گفت: واکسینه کردن کارکنان شهرداری به ویژه افرادی که بیشتر در معرض آلودگی و خطر هستند، مثل پاکبانان را در اولویت داریم و ۱۱۹ پاکبان منطقه یک در برابر کرونا واکسینه شده اند.

عبدالرضا دادبود در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان این که شهر گرگان و چهار شهرستان دیگر استان گلستان از روز شنبه هفته جاری نارنجی شده است، اظهار کرد: اولین واکسن کرونا روز شنبه و یکشنبه این هفته، مجموعاً به ۱۱۹ نفر از پاکبانان شهرداری منطقه یک گرگان تزریق شد.

وی افزود: تزریق واکسن در یک مرحله برای آنها انجام شده و در نظر داریم تا پایان سال واکسیناسیون پاکبانان در تمامی مناطق سه گانه شهرداری را انجام دهیم و در ادامه نیز کارکنان قسمت‌های مختلف از جمله خدمات شهری را واکسینه کنیم.

شهردار گرگان اضافه کرد: واکسینه کردن پرسنل شهرداری به ویژه افرادی که بیشتر در معرض آلودگی و خطر هستند، مثل پاکبانان در اولویت قرار دارد و در این راستا، در مرحله اول، واکسیناسیون حدود یک سوم از پاکبانان شهرداری یعنی حدود ۱۱۹ پاکبان منطقه یک را با اولویت سن و بیماری زمینه‌ای اولویت بندی کرده ایم.

وی با بیان این که بیش از ۵۰۰ پاکبان در مناطق سه‌گانه شهرداری در حال خدمت‌رسانی هستند، ادامه داد: پاکبانان دو منطقه دیگر شهر نیز بر طبق برنامه زمان‌بندی شده، در مراحل بعدی واکسینه می‌شوند و در نظر داریم حداقل تا پایان دوره مدیریت شهری واکسیناسیون کرونا را برای پاکبانان انجام دهیم.

دادبود با بیان این که کارکنان آرامستان در اولویت بعدی برای انجام واکسیناسیون هستند، تصریح کرد: حدود ۲۰ نفر از کارکنان آرامستان امامزاده عبدالله گرگان مرحله اول واکسن را دو ماه پیش دریافت کردند و مرحله دوم واکسیناسیون نیز برای آنان این هفته انجام شد.

کد خبر 485360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.