کار سخت پورتو بدون طارمی مقابل تیم توخل

شب دوم از مرحله رفت ۱/۴ نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب با دو بازی حساس دیگر در پرتغال و فرانسه دنبال می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ادامه دور رفت مرحله ۱/۴ نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب _چهارشنبه ۱۸ فروردین ماه_ برگزار می‌شود که بایرن مونیخ میزبان پاریس است و پورتو به مصاف چلسی می‌رود.

هردو دیدار از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه به وقت ایران برگزار می‌شود. قضاوت دیدار اول را "متئو لاهوز" اسپانیایی و مسابقه دوم را "اسلاوکو وینچبچ" بر عهده خواهند داشت‌.

بایرن که فصل پیش با فلیک رویایی کار کرد و شش گانه داخلی و اروپایی را گرفت، این فصل هم همان روند را ادامه داده است. آنها همین هفته با بردن تیم لایپزیگ مقتدرانه درصدر جدول لیگ آلمان به سمت یک قهرمانی دیگر پیش می‌روند.

آنها دور قبل با گذشتن از سد لاتزیو و پاریسی‌ها هم با عبور از سد بارسلونا به این مرحله رسیده‌اند. این دو تیم فینال فصل گذشته ی چمپیونزلیگ را هم برگزار کردند که مونیخی‌ها با یک گل پیروز و فاتح جام شدند.

بایرن برای دیدار امشب گنابری را به علت کرونا و لوا را بدلیل مصدومیت در اختیار ندارد این درحالی است که پوچتینو هم که همین هفته در لیگ مغلوب لیل صدر جدولی شد، وراتی را بدلیل مثبت شدن تست کرونایش در اختیار ندارد.

قطعاً دیدار امشب جنبه انتقامی برای نماینده فرانسه دارد و از طرفی با توجه به مهره‌های مهم و بزرگی که دو طرف در اختیار دارند، می‌توان امیدوار بود که یک نمایش جذاب را مشاهده کنیم.

در آن سمت هم تیم فوتبال پورتو که مرحله قبل با درخشش مهدی طارمی و سرجینیو تیم یوونتوس را حذف کرد، در این مرحله با چلسی توماس توخل روبه رو می‌شود که در جزیره پس از مدت‌ها شکست سنگینی مقابل وست‌بروم‌خورد.

نماینده پرتغال هم در لیگ داخلی سانتاکلارا را شکست داد وحالا نمی‌تواند از مهدی طارمی در دیدار رفت استفاده کند چرا که مقابل یووه در بازی برگشت اخراج شده است آن هم به دلیل شوت کردن توپ بعد از سوت زدن داور مسابقه.

حضور سرجینو در خط حمله و مارچسین در درون دروازه می‌تواند برگ برنده کونسیسائو باشد که از غیبت مهاجم ایرانی خود ناراحت به نظر می‌رسد. توخل هم غیبت مهدی را به نفع لندنی‌ها برشمرده است.

باید منتظر ماند و دید توخل شکست سنگین لیگ را به فراموشی می‌سپارد و آیا پورتو بدون طارمی روند خوبی خواهد داشت یا خیر.

کد خبر 485335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.