۱۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳
شب تلخ آقای معمولی در مادرید

دور رفت شب اول مرحله ۱/۴ نهایی لیگ قهرمانان اروپا با شکست تلخ لیورپول و برتری لحظه آخری سیتی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شب گذشته سه شنبه _۱۷ فروردین_ دور رفت شب اول مرحله ۱/۴ نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد که نتایج جالبی به همراه داشت.

تیم‌های رئال مادرید و لیورپول و منچستر سیتی و دورتموند به صورت همزمان و از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه به مصاف هم رفتند. مادریدی‌ها در ورزشگاه "دی استفانو" و سیتیزن‌ها هم در "اتحاد" میزبان رقبا بودند. قضاوت بازی اول را "فیلیکس بریخ" آلمانی و بازی دوم را "اویدو هاتگان" رومانیایی برعهده داشتند. در یک سمت رئال مادرید که راموس را به دلیل محرومیت و واران را بدلیل ابتلاء به کرونا و هازارد را به علت مصدومیت در اختیار نداشت، در نیمه نخست بسیار برتر از حریف بود.

انگلیسی‌ها به علت ترکیب سردرگم کلوپ نامتوازن بودند اشتباهات پشت سرهم خط دفاعی سبب شد تا شاگردان زیدان پسران کلوپ را غافلگیر کنند و دو گل توسط وینیسیوس و آسنسیو در دقایق ۲۷ و ۳۶ به ثمر برسانند در ادامه هر دو تیم موقعیت‌هایی داشتند اما نیمه اول دو بر صفر تمام شد. در نیمه دوم لک لک‌های آنفیلدی اما درخشان ظاهر شدند. آنها در دقیقه ۵۱ موفق شدند توسط صلاح به هدف اصلی خود که گلزنی در خانه حریف بود، دست پیدا کنند اما در ادامه کار باز این وینیسیوس بود که گل سوم را برای لوس بلانکوس زد. او که مورد توجه کلوپ برای تقویت لیورپول قرار دارد، برای لحظاتی درگیری شدیدی با ترنت آرنولد مدافع لیورپول داشت که با دخالت کلوپ ختم به خیر شد.

این شکست سنگین برای نماینده انگلیس در حالی رقم خورد که آنها از غیبت مدافعی مانند فندایک که ستون این تیم بود و رباط صلیبی اش پاره شد رنج می‌برد شاید اگر او بود این اشتباهات بچه گانه و این شکست سنگین هرگز رخ نمی‌داد.

تیم لیورپول در ورزشگاه خانگی خودش آنفیلد همیشه یک تیم مخوف و هجومی نشان داده و قطعاً در دیدار برگشت کار را می‌تواند برای تیم زیدان سخت کند و حتی شاید به دور بعد صعود کند. رئال هم حالا با روحیه بالا به استقبال بارسا و ال کلاسیکو می‌رود. در آن سمت هم تیم بورسیا دورتموند که این فصل در رده پنجم بوندس لیگا قرار گرفته و همین هفته هم در ورزشگاه خانگی خود مغلوب فرانکفورت شد، شرایط خوبی با ادین ترزیچ جوان ندارد و همه پیش بینی می‌کردند مقابل تیم آماده پپ سنگین ببازد.

علی‌رغم همه حرف و حدیث‌ها و حواشی اخیر مربوط به هالند و غیبت سانچو، زرد و مشکی پوشان در هر دو نیمه نمایش خوبی ارائه دادند. نیمه اول با گل دیبروینه روی پاس گل مارز و با اشتباه خط دفاعی تیم آلمانی در دقیقه ۱۹ منچستر یک بر صفر پیش افتاد. در ادامه و با وجود حملات پر شمار و خطرناک هردو تیم، زنبورها دقیقه ۸۴ توسط کاپیتان رویس گل زدند و امیدهایشان زنده شد، اما این پایان کار نبود و پسران پپ دقیقه ۹۰ توسط فودن به گل دوم و برتری دست پیدا کردند.

تیم آبی آسمانی‌ها روند خوبی در لیگ برتر انگلیس دارند و به سمت قهرمانی حرکت می‌کنند، باید دید می‌توانند با پپ رؤیای دیرینه خود برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را این فصل محقق کنند یا خیر.

کد خبر 485334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.