۳۰ آوریل؛ زمان رونمایی گوشی‌های سری ZTE Axon 30

به نظر می‌رسد گوشی‌های سری ZTE Axon30 که به تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز هستند، در تاریخ ۱۵ آوریل رونمایی ‌شوند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، همانطور که پیش از این اعلام شده بود، گوشی ZTE Axon 30 Pro از سه دوربین ۶۴ مگاپیکسلی استفاده کرده و در کنار آن‌ها یک دوربین تله فوتو نیز قرار گرفته است. اخبار مربوط به استفاده از دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی در این محصول در حد یک شایعه باقی مانده و واقعیت نداشته است.

با مشخص شدن ترکیب دوربین‌های اکسون ۳۰ پرو، انتظار می‌رود نسخه‌های دیگر این گوشی دوربین‌های ضعیف‌تری داشته باشند. اخیراً شرکت ZTE از دوربین سلفی زیر نمایشگر جدیدی رونمایی کرد که از صفحه نمایش با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند و با نرخ نوسازی گوشی‌های سری اکسون ۳۰ سازگار است.

با توجه به اطلاعات منتشر شده، گوشی‌های سری اکسون ۳۰ به پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز خواهند شد. البته شرکت ZTE سال گذشته در گوشی میان رده اکسون ۲۰ از پردازنده اسنپدراگون 765G استفاده کرد بنابراین به احتمال زیاد فقط گوشی اکسون ۳۰ پرو به پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز خواهد شد و دیگر گوشی‌های این سری از پردازنده‌های ضعیف‌تر بهره می‌برند علاوه بر این به نظر می‌رسد گوشی ZTE Axon 30 Pro از فناوری شارژ سریع ۵۵ وات پشتیبانی می‌کند.

شرکت ZTE قرعه‌کشی شگفت انگیزی را اجرا کرده و اعلام کرده است که جایزه نفرات برنده در این قرعه کشی گوشی‌های سری اکسون ۳۰ خواهد بود. این قرعه کشی در تاریخ ۳۰ آوریل به پایان می‌رسد. به احتمال زیاد فروش گوشی‌های اکسون ۳۰ نیز از تاریخ ذکر شده آغاز خواهد شد.

کد خبر 485329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.