گوشی لنوو لیجن ۲ پرو با طراحی پاپ آپ و فناوری شارژر سریع 

شرکت لنوو قصد دارد یک گوشی مخصوص بازی معرفی کند که به احتمال زیاد لیجن ۲ پرو نام دارد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، به نظر می‌رسد انرژی مورد نیاز گوشی لنوو لیجن ۲ پرو با استفاده از یک باتری ۵۵۰۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود و با شارژر سریع ۹۰ وات یا حتی ۱۱۰ وات در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. دوربین سلفی این گوشی به صورت پاپ آپ طراحی شده است که در تصاویر منتشر شده از آن نیز به چشم می‌خورد.

گوشی هوشمند لنوو لیجن ۲ پرو در تاریخ ۸ آوریل معرفی خواهد شد، اما اولین تصاویر از مدل واقعی این محصول در ویبو منتشر شده است که نشان می‌دهد یک فن داخلی روی قاب پشتی این گوشی مخصوص بازی تعبیه شده و دوربین‌ها نیز در قسمت وسط قاب پشتی قرار گرفته‌اند. هنوز مشخص نیست که این فن مشخص شده در تصویر واقعی است یا خیر؛ ممکن است فقط تصویری از فن روی این قسمت قرار گرفته و قاب پشتی کاملاً صاف تولید شده باشد.

گوشی هوشمند ذکر شده همانند مدل پیشین به صورت افقی طراحی شده و شرکت سازنده اعلام کرده است از آنجایی که کاربران لیجن این محصول را برای بازی کردن خریداری می‌کنند، معمولاً گوشی را به صورت افقی در دست خود می‌گیرند. دوربین سلفی این گوشی در لبه سمت راست کنار کلیدهای تنظیم صدا قرار گرفته است. البته در گوشی‌هایی با چنین طراحی‌، لبه سمت راست در حالت افقی، نقش لبه بالایی را ایفا می‌کند.

لبه‌های گوشی لنوو لیجن ۲ پرو به رنگ سفید است و همه المان‌های طراحی و رنگ‌ها در قسمت میانی قرار گرفته است به همین دلیل این طراحی تأثیری بر عملکرد گوشی هنگام بازی ندارد. در قسمت میانی قاب پشتی این محصول دو دوربین، میکروفون، فلش دوگانه LED، ستاره لیجن و فن به چشم می‌خورد.

کد خبر 485328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.