قاتلان ۲ محیط‌بان زنجانی به جرم خود اعتراف کردند

رئیس پلیس اگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: عاملان شهادت محیط‌بانان زنجان به جرم خود معترف شدند.

به گزارش ایمنا، سرهنگ کارآگاه جعفر رحمتی اظهار کرد: از منزل یکی از شکارچیان مجرم مقداری گوشت شکار شده و سه قبضه سلاح شکاری غیرمجاز کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه گلوله‌ها نیز از این سلاح‌های مکشوفه شلیک شده است، افزود: این دو شکارچی متخلف که یکی بومی و دیگری نیز از اهالی شهرستان میانه است با قساوت هرچه تمام دست به جنایت زده‌اند.

رحمتی تصریح کرد: این محیط بانان شهید تلاش داشتند تا شکارچیان خاطی را بدون درگیری دستگیر و تحویل قانون دهند اما آنها با گستاخی هرچه تمام محیط بانان را با سلاح شکاری نشانه گرفته و شلیک کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان گفت: درگیری حوالی ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه دوشنبه شب اتفاق افتاده و این شکارچیان مجرم با استفاده از اسلحه متعلق به محیط بانان مجروح، با سنگدلی و بی رحمی هرچه تمام با زدن تیر خلاص هر ۲ را به شهادت رسانده و از محل جرم متواری شدند.

رحمتی افزود: عوامل پلیس آگاهی صبح امروز پس از اطلاع از موضوع به شهادت رسیدن این ۲ محیط بان بلافاصله وارد عمل شده و در مدت کمتر از ۶ ساعت این شکارچیان را در دام قانون گرفتار کردند تا به سزای اعمال مجرمانه خود برسند.

وی به ایرنا گفت: این شکارچیان غیرمجاز لطف و محبت محیط بانان را نادیده گرفته و از فرصت نحوه بکارگیری اسلحه از سوی این دو شهید سو استفاده کرده و در نهایت مرتکب چنین جنایت تلخ و خونین شدند.

کد خبر 485308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.