ابلاغ دستورالعمل تبدیل وضعیت نیروهای شهرداری‌های کشور

شهردار قم گفت: در زندگی شهرنشینی امروز بیش از ٣٧٢ مسئولیت به عهده شهرداری‌ها گذاشته است که انجام درست و دقیق آن نیاز به وجود نیروی انسانی شاداب و با انگیزه دارد. مسئله‌ای که با توقف ٢٤ ساله فرایند قانونی جذب نیروی دچار چالش شده بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید مرتضی سقائیان نژاد در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"در زندگی شهرنشینی امروز بیش از ٣٧٢ مسئولیت به عهده شهرداری‌ها گذاشته است که انجام درست و دقیق آن نیاز به وجود نیروی انسانی شاداب و با انگیزه دارد. مسئله‌ای که با توقف ٢٤ ساله فرایند قانونی جذب نیروی دچار چالش شده بود.

برخی نیروها در شهرداری قم سالهاست به شهر خدمت می‌کنند اما همچنان تغییر وضعیت آنها در ابهام قرار داشت. نبود امنیت شغلی و عدم حمایت کافی از این نیروها موجب نگرانی خانواده‌هایشان بود و من هم همواره نگران و دغدغه مند این افراد بودم طی دو سال گذشته تلاش مستمر و همه جانبه ای برای احقاق حقوق نیروهای شرکتی در شهرداری قم صورت گرفت و در جلسات متعدد با معاون اول رئیس جمهور، نمایندگان مجلس، وزارت کشور و… این موضوع با حمایت ویژه سازمان شهرداری‌ها پیگیری شد.

در نهایت دستورالعمل تبدیل وضعیت نیروهای شهرداری‌های کشور صادر و ابلاغ شده که امیدواریم در این قالب بتوانیم معضل چندین ساله نیروهای خدوم شهرداری‌های کشور و به خصوص همکارانم در شهرداری شهر کریمه اهل بیت (س) را پایان دهیم".

کد خبر 485306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.