ارایه ۱۰ میلیون سیم کارت دانش آموزی

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به مصوبه اینترنت و کودک گفت: ارایه سیم‌کارت دانش‌آموزی در دستور کار قرار دارد و ۱۰ میلیون سیم کارت جدید و بسته های اینترنتی رایگان به دانش آموزان عرضه خواهد شد.

‌به گزارش ایمنا، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمدجواد آذری جهرمی در دیدار با حسین فلاح جوشقانی رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و جمعی از معاونان و مدیران سازمان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد با تقدیر از کارکنان و عملکرد این سازمان در سال گذشته اظهار کرد: در سال گذشته سازمان تنظیم مقررات پیگیر حمایت از آموزش مجازی و عدالت آموزشی بود که در کنار برگزاری کمیسیون تنظیم مقررات و تصویب آئین نامه‌هایی که به پیشبرد اهداف کمک کند بسیار مؤثر بود.

آذری جهرمی با بیان اینکه در آخر دولت یازدهم هستیم افزود: وظیفه ما خدمت‌رسانی است و اول و آخر دولت نمی‌شناسیم ما همواره برای خدمت‌رسانی به مردم تلاش می‌کنیم و پایان دولت معنا ندارد.

وزیر ارتباطات تصریح کرد: مصوبه اینترنت و کودک ما را ملزم می‌کند تا سیم‌کارت مخصوص کودکان ارائه دهیم، بنابراین باید شماره‌دهی را در اختیار اپراتورها قرار دهیم.

وی ادامه داد: ارائه سیم‌کارت دانش‌آموزی در دستور کار قرار دارد به طوری که ۱۰ میلیون سیم کارت جدید و بسته‌های اینترنتی رایگان به دانش آموزان عرضه شود.

وزیر ارتباطات در پایان تاکید کرد: انتظار داریم کارها با جدیت انجام تا اتفاقات خوبی در مدت باقی مانده از دولت انجام شود.

کد خبر 485303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.