طرح توسعه دو پروژه گردشگری در شهر دامنه اجرا می‌شود

شهردار دامنه گفت: طرح توسعه چشمه گلستان و گلستان گل‌محمدی شهر دامنه در راستای توسعه گردشگری و درآمد پایدار شهرداری دامنه اجرا می‌شود.

حسین خلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برنامه‌های آینده شهرداری برای توسعه شهری شهر دامنه، اظهار کرد: شهر دامنه یکی از قطب‌های گردشگری غرب استان است که نخستین اولویت شهرداری کمک به اجرای طرح مدیریت پسماند شهری در شهرستان‌های غرب استان و حذف زباله از محیط و ساماندهی محل‌های دفن زباله برای کمک به محیط زیست و توسعه طرح‌های گردشگری است که این امر مهم همکاری مسئولان شهرستان و استان را می‌طلبد تا در غرب استان اصفهان محقق شود.

وی افزود: در حال حاضر پسماند شهری به صورت سنتی از در منازل جمع‌آوری شده و به صورت سنتی دفن می‌شود، اما پس از خرید یک دستگاه خودرو حمل زباله و با نصب مخازن پسماند شهری در آینده بسیار نزدیک در محلات، زباله‌ها به صورت مکانیزه جمع‌آوری خواهد شد.

شهردار دامنه تصریح کرد: طرح توسعه چشمه گلستان و گلستان گل‌محمدی شهر دامنه در راستای ایجاد ظرفیت لازم برای سرمایه‌گذاری بخش خصوص و توسعه طرح گردشگری و توریستی از طرح‌های در دست اقدام شهرداری است.

وی افزود: توسعه این دو پروژه علاوه بر ایجاد یک منبع درآمد پایدار شهری باعث رونق کسب کار در شهر می‌شود، بزرگترین مشکل شهرداری دامنه نبود منبع درآمد پایدار است که در اجرای پروژه‌ها با مشکل مواجه می‌شویم.

کد خبر 485295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.