مجوز برگزاری مسابقات فیتنس از سوی وزارت بهداشت صادر شد

سرپرست برگزاری اولین دوره مسابقات فیتنس قهرمانی کشور گفت: از سوی وزارت بهداشت مجوز لازم صادر شد و این رقابت ها با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

به گزارش ایمنا، امیر زندی در خصوص برگزاری اولین دوره مسابقات فیتنس در تهران، اظهار کرد: ما از قبل تمامی موارد بهداشتی را در نظر گرفته بودیم و برنامه‌ریزی طی روزهای اخیر برای رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی انجام شده بود. در همین راستا و بعد از مذاکرات صورت گرفته بین رئیس فدراسیون بدنسازی و مسئولان وزارت بهداشت، مجوز برگزاری اولین دوره مسابقات فیتنس از سوی وزارت بهداشت صادر شد.

وی افزود: رئیسی، معاون بهداشت وزارت بهداشت با نگاه مثبتی که به این رشته ورزشی و این مسابقات داشتند، مجوز برگزاری مسابقات را در نامه‌ای به علی‌نژاد، معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان اعلام کردند.

سرپرست برگزاری مسابقات فیتنس قهرمانی کشور گفت: از تمامی ورزشکاران حاضر در مسابقات در روز ثبت نام نتیجه منفی تست PCR که مربوط به ۴۸ ساعت قبل باشد را دریافت خواهیم کرد و هیچ فردی بدون اینکه تست منفی ارائه دهد، وارد سالن نخواهد شد. همچنین گندزایی و مراحل ضدعفونی، رعایت فاصله اجتماعی و دیگر مسائل مربوط به پروتکل‌های بهداشتی به صورت کاملاً جدی و دقیق در مسابقات فیتنس اجرا خواهد شد.

زندی خاطر نشان کرد: امیدوارم با تلاشی که فدراسیون بدنسازی انجام داده، بتوانیم اولین دوره مسابقات فیتنس را طی روزهای ۱۹ و ۲۰ فروردین ماه به بهترین شکل در هتل اسپیناس پالاس برگزار کنیم. فردا (چهارشنبه) مراحل ثبت نام ورزشکاران نیز در همان محل مسابقات انجام خواهد شد.

کد خبر 485285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.