کشف جسد راننده تاکسی در یک مزرعه

دستگیری عامل تهدید و توهین در فضای مجازی، لو رفتن چک جعلی ۷۰ میلیارد ریالی، دستگیری عامل فروش سلاح غیرمجاز، خرید ساعت های لوکس با رسید های جعلی، دستگیری زورگیر سابقه‌دار و کشف جسد راننده تاکسی در مزرعه را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رئیس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و دستگیری عامل انتشار مطالب توهین‌آمیز علیه یکی از شهروندان و تهدید وی در شبکه‌های اجتماعی خبر داد.

داود معظمی گودرزی افزود: یکی از شهروندان به پلیس فتا تهران بزرگ مراجعه کرده و مدعی شد فردی ناشناس در یکی از شبکه‌های اجتماعی اقدام به درج مطالب توهین‌آمیز علیه او نموده و وی را تهدید به مرگ می‌کند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارشناسان پلیس فتا رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند و با مطالعه اظهارات شاکی و مستندات موجود در پرونده متوجه شدند مدتی است فردی در فضای مجازی شاکی را تهدید به مرگ می‌کند و با ایجاد یک صفحه اینستاگرامی با نوشتن مطالب توهین‌آمیز تصاویری از وی منتشر می‌کند و همین امر موجب از بین رفتن آبروی شاکی شده است.

وی افزود: با اقدامات تخصصی افسران سایبری این پلیس ردپای مجرم در فضای مجازی شناسایی شد و پس از تحقیقات تکمیلی اطلاعات کامل هویت وی به دست آمد.

چک جعلی ۷۰ میلیارد ریالی در بانک لو رفت

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: شخصی که با در دست داشتن یک چک جعلی به مبلغ ۷۰ میلیارد ریال قصد وصول آن را داشت با تیزهوشی کارمند بانک و لو رفتن ماجرا از رسیدن به نقشه‌اش باز ماند.

علیرضا دلیری افزود: به دنبال تماس تلفنی یکی از شعب بانکی مبنی بر مراجعه شخصی به شعبه همراه با یک چک جعلی، تیمی از مأموران به سرعت در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: مأموران پاسگاه "چالابه" پس از حضور در بانک متوجه شدند شخصی با در دست داشتن یک فقره چک به مبلغ ۷۰ میلیارد ریال قصد وصول آن را داشته اما یکی از کارمندان متوجه جعلی بودن چک مذکور می‌شود.

دلیری خاطرنشان کرد: رئیس بانک مربوطه نیز پس از اطمینان از جعلی بودن چک با پلیس تماس می‌گیرد که در این حین فرد جاعل پس از اینکه متوجه لو رفتن ماجرا می‌شود در فرصت مناسب و پیش از رسیدن مأموران متواری می‌شود.

دستگیری عامل فروش سلاح غیرمجاز

پلیس تهران بزرگ اظهار کرد: در رصدهای فضای مجازی مأموران پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی به دست آوردند که مدیر کانالی در شبکه‌های اجتماعی به تبلیغ فروش سلاح و مهمات جنگی غیرمجاز می‌پردازد.

علی محمدی اضافه کرد: هویت و مخفیگاه متهم شناسایی و با هماهنگی‌های قضائی، تیمی از مأموران این پایگاه به مخفگاه متهم در محدوده شهرک المپیک اعزام و در بررسی‌های بیشتر از آن مکان یک قبضه سلاح جنگی به همراه ۳۲ فشنگ کشف شد.

وی با بیان اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر و به همراه اموال مکشوفه به این پایگاه انتقال یافت، ابراز داشت: متهم در تحقیقات تکمیلی به جرم ارتکابی اعتراف و برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد.

خرید ساعت‌های لوکس با رسیدهای جعلی

رئیس پلیس فتا از دستگیری کلاهبرداری که با استفاده از اپلیکیشن رسیدساز، از فروشندگان ساعت‌های لوکس کلاهبرداری می‌کرد، خبر داد.

داود معظمی گودرزی گفت: یکی از شهروندان به پلیس فتا تهران بزرگ مراجعه و اظهار کرد، ساعت خود را با قیمت ۴۰۰ میلیون ریال در سایت‌های اینترنتی آگهی کردم و پس از دقایقی فردی خوش صحبت با بنده تماس گرفت و پس از توافق ابتدایی و اخذ آدرس به در منزل ما مراجعه کرد و پس از مشاهده ساعت، شماره کارت بانکی‌ام را گرفت و با اعلام مشخصات بنده و نشان دادن رسید پرداخت مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال در تلفن همراهش، ساعت را به همراه فاکتور خرید به وی تحویل دادم، اما بعد از بررسی حساب بانکی‌ام متوجه شدم که مبلغی به حساب واریز نشده است.

وی تصریح کرد: در حین تحقیقات پلیسی پرونده‌های مشابه دیگری به پلیس فتا ارجاع که مال باختگان در اظهارات خود بیان داشتند، ساعت‌های لوکس خود را برای فروش آگهی و با مشاهده رسید بانکی در تلفن همراه کلاهبردار ساعت‌های لوکس خود را به وی تحویل داده‌اند.

دستگیری زورگیر سابقه‌دار

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری راننده‌ای زورگیر که با همکاری دو همدستش از مسافران خودرو زورگیری می‌کرد، خبر داد و گفت: متهم تا کنون به ۱۹ فقره سرقت اعتراف است.

جلیل موقوفه‌ای اظهار کرد: دو نفر از شهروندان به کلانتری ۱۲۸ تهران نو مراجعه و اعلام کردند، در ترددهای شهری برای رسیدن به مقصدی به عنوان مسافر سوار بر خودروی پراید که سه سرنشین داشت، شده‌ایم، اما در میانه راه سرنشینان خودرو با توسل به زور اموالمان را سرقت و در مکانی خلوتی ما را از خودرو پیاده و به سرعت از محل گریختند که بررسی موضوع در دستور کار تیم عملیات کلانتری ۱۲۸ تهران نو قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: مأموران کلانتری ۱۲۸ تهران نو با استفاده از سرنخ‌های به دست آمده موفق شدند مخفیگاه سرکرده سارقان زورگیر را در جنوب شرق تهران شناسایی که پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

کشف جسد راننده تاکسی در مزرعه

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار تالش اظهار کرد: مرد ۴۶ ساله‌ای در بخش اسالم به قتل رسیده و جسد وی در مزرعه‌ای در "بالا ده" اسالم کشف شده است.

علی درمانی افزود: دوربین‌های مداربسته نشان می‌دهد مقتول، راننده خط ویژه تالش به رشت و ساکن بالا ده اسالم بوده و ابتدا در مقابل مسجد بالا ده به خودروی پارک شده دیگری سوار شده و سپس به خودرو خود بازگشته است.

معاون فرماندار تالش ادامه داد: بعد از این صحنه‌ها جسد وی کشف شده و مقتول، متأهل و صاحب دو فرزند بوده و بررسی علت و عامل قتل به پلیس آگاهی ارجاع و پرونده‌ای در دادگستری تشکیل شده است.

کد خبر 485261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.