تشدید اعمال محدودیت تردد کرونایی در محورهای مازندران

رئیس پلیس راه مازندران با توجه به وضعیت قرمز و نارنجی از تشدید اعمال محدودیت تردد کرونایی در تمامی مبادی ورودی و جاده‌های درون شهری استان خبر داد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، علیرضا قدمی اظهار کرد: هم اکنون آمد و شد خودروها در جاده‌های چالوس، هراز، سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری و محورهای ساحلی روان است.

وی با اشاره تغییر وضعیت رنگ بندی استان از آبی و زرد به قرمز و نارنجی از ادامه اعمال محدودیت تردد کرونایی در مبادی ورودی و در جاده‌های درون شهری استان خبر داد و افزود: خودروهایی که با پلاک شهرهای قرمز وارد استان مازندران شوند یک میلیون تومان جریمه می‌شوند و خودروهایی که از شهرهای نارنجی به مازندران بیایند توسط دوربین‌ها ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های شبانه کرونایی همچنان در همه شهرهای استان از ساعت ۲۲ شب تا ۳ بامداد اعمال می‌شود و متخلفان جریمه می‌شوند.

قدمی از افراد خواست مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده، با توجه به خلوتی جاده‌ها با سرعت مطمئنه رانندگی کنند و همه سرنشینان خودرو کمربند ایمنی را ببندند.

وی گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

کد خبر 485244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.