عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۷ فروردین‌ماه

در این بسته خبری از معضل مدیریت پسماند نیر تا پهنه‌بندی اراضی حریم نجف‌آباد برای اولین بار و آمادگی شهرداری فردیس برای ساخت بیمارستان بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

اراضی دولتی شهرستان اسکو سنددار شد

بابک رضی منش، فرماندار اسکو با بیان اینکه ۸۸ درصد اراضی دولتی در این شهرستان دارای سند مالکیت شدند، گفت: اولویت اصلی شهرستان در این زمینه تثبیت اسناد مالکیت این اراضی است.

افتتاح فرهنگسرای رسانه ساری

فرهنگسرای رسانه ساری با حمایت و همکاری شهرداری این شهر ایجاد و به اهالی فرهنگ، هنر و رسانه واگذار شد.

معضل مدیریت پسماند نیر

فرماندار نیر معضل پسماند را دغدغه جدی این شهرستان دانست و با پذیرش کم‌کاری‌های صورت گرفته در این خصوص گفت: تغییر مکان دفن زباله نیر سال‌ها است مطرح و حتی زمینی برای آن مشخص شده اما هنوز به نتیجه نرسیده است.

آغاز لایروبی نهر فیصلی خرمشهر

عملیات اجرایی لایروبی نهر فیصلی خرمشهر به طول بیش از یک کیلومتر توسط شهرداری خرمشهر آغاز شد. پیش‌تر نیز نهر میرزاویه این شهر به طول دو کیلومتر لایروبی و پاکسازی شده بود.

پارک‌ها و بوستان‌های مهریز تعطیل شد

امیر حمزه زارع زاده، شهردار مهریز گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، پارک‌ها و بوستان‌های باغ شهر تاریخی مهریز تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

پهنه‌بندی اراضی حریم نجف‌آباد برای اولین بار

محمد مغزی نجف‌آبادی، شهردار نجف‌آباد گفت: برای اولین‌بار در نجف‌آباد و به عنوان یکی از معدود نقاط استان اصفهان و کشور، موضوع تنظیم سند پهنه‌بندی اراضی واقع در حریم شهر نجف‌آباد با همکاری دیگر دستگاه‌های متولی در دستورکار قرار گرفته است.

ساماندهی وانت بارهای میوه فروش در قزوین

سلیمان بهرامی، سرپرست منطقه دو شهرداری قزوین گفت: سه محل برای استقرار دست فروشان حاشیه خیابان و وانت بارهای میوه فروش مشخص شده است.

مهلت ۱۵ روزه به مالکان منازل متروکه و مخروبه در سنندج

علیرضا کاظمی، مدیر شهرداری منطقه یک سنندج با بیان اینکه برخی از منازل متروکه و مخروبه که احتمال ریزش و تخریب آن وجود دارد شناسایی شده است؛ گفت: با نصب بنر به مالکان این بناهای فرسوده هشدار داده شد که در فرصت ۱۵ روز با مراجعه به شهرداری نسبت به تعیین تکلیف بنای خود اقدام کنند.

آمادگی شهرداری فردیس برای ساخت بیمارستان

مصطفی سعیدی، شهردار فردیس از آمادگی همه جانبه شهرداری فردیس برای همکاری و صدور مجوزهای لازم به منظور انجام فرایند ساخت و بهره برداری از بیمارستان فردیس خبر داد.

اجرای پروژه‌های عمرانی شهرداری ابهر

محمدرضا ذوالقدری‌ها، شهردار ابهر از پیش‌بینی اعتبار ۵۶ میلیارد تومانی برای اجرای پروژه‌های عمرانی شهرداری ابهر خبر داد.

کد خبر 485241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.