روبرتو کارلوس آتش ال کلاسیکو را داغ تر کرد

با نزدیک شدن به برگزاری ال کلاسیکویی دیگر، برخی بازیکنان سابق دو تیم مطرح اسپانیایی همچون روبرتو کارلوس برای رقیب دیرینه خود کری خواندند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، ال کلاسیکویی که طی روزهای آتی میان دو تیم بارسلونا و رئال مادرید شاهد خواهیم بود با توجه به شرایط هر دو تیم در جدول لالیگا می‌تواند یکی از جذاب ترین رقابت‌های چند سال اخیر این دو باشگاه باشد.

بارسلونا شب گذشته موفق شد در رقابتی حساس و تنگاتنگ با یک گل وایادولید را شکست دهد تا با روحیه ای مضاعف به استقبال ال کلاسیکو و ریالی ها برود. از سوی دیگر یاران رئال مادرید نیز می‌دانند که برای کسب عنوان قهرمانی نیاز مبرمی به پیروز شدن برابر بارسلونا دارند.

علی رغم کسب پیروزی یک بر صفر توسط بارسا در بازی اخیر خود، انتقاداتی علیه داوری این مسابقه انجام شد و به خصوص هواداران رئال مادرید نسبت به تصمیماتی که داور آن مسابقه اتخاذ کرده بود واکنش‌های جالبی از خود نشان دادند. دیدار بین بارسلونا و وایادولید یک صحنه پنالتی مشکوک به ضرر بارسلونا داشت و در یک صحنه مشکوک دیگر نیز داور در دقایق پایانی بازی بازیکن وایادولید را اخراج کرد تا در ادامه کار بارسا برای باز کردن دروازه حریف ساده‌تر شود.

روبرتو کارلوس که این روزهای در باشگاه رئال مادرید سمت اجرایی نیز دارد در واکنش به صحنه‌های مشکوک دیدار بارسلونا گفت: فکر می‌کنم که به خاطر تصمیمات داور در این مسابقه شاهد باشیم که آخر هفته نیز به عنوان پاداش یک قضاوت به او بدهند.

دفاع چپ افسانه‌ای مادریدی‌ها در واقع با این پیام خود به تصمیمات داوری در مسابقه بارسلونا طعنه‌ زد و اشتباهات شده را کاملاً تعمدی دانست. مسئله‌ای که البته واکنش برخی از هواداران بارسلونا را نیز به دنبال داشت.

به هر ترتیب، بارسلونا موفق شد حریف خود را شکست دهد و حالا با یک پیروزی خود را برای صف آرایی برابر رئال مادرید آماده کند. رئال اگر به نحوه داوری و حواشی پیش آمده در بازی‌های دیگر شکایت دارد، می‌تواند حق خود را در بازی رودررو بگیرد و بارسا را نقره داغ کند؛ هرچند که این ها همه بهانه‌هایی است برای جذاب‌تر شدن بازی حساس بارسلونا و رئال مادرید.

کد خبر 485230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.