فاجعه اوزیل برای اوبا هم تکرار می شود؟

روزهای سخت مهاجم آفریقایی تیم آرسنال نه تنها هنوز به پایان نرسیده است هر بار سخت تر و سخت تر نیز می شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسکای اسپورت، عملکرد بحث برانگیز مهاجم گابونی تیم آرسنال یعنی پیر امریک اوبامیانگ در این فصل باعث شده تا انتقادات زیادی از او بشود و حتی برخی هواداران معتقد باشند که او در حال طی کردن مسیری است که اوزیل هم وارد آن شد.

اوبامیانگ این روزها حال و روز خوبی در ترکیب آرسنال ندارد و علی رغم حضور در تعداد زیادی از بازی‌های توپچی‌ها در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با اقبال خوبی مواجه نبوده و به هیچ عنوان موفق به تکرار گلزنی‌های مکرر خود نشده است.

تا اواسط فصل هواداران و حتی کادر آرسنال به تشویق اوبا پرداخته و بازگشتش به روزهای اوج را محتمل می‌دانستند، اما رفته رفته با گذشت زمان بیشتری از فصل مشخص شد که او شرایط خوبی ندارد. اتفاقاتی که در حال حاضر برای اوبا رخ می‌دهند بسیار شبیه به آن چیزی است که مسوت اوزیل در آرسنال تجربه کرد.

اوزیل در آرسنال روزهای خوب بسیاری داشت و حتی در زمان‌هایی یکی از محبوب ترین بازیکنان این تیم در نزد هواداران بود. با گذشت زمان و افزایش بسیار زیاد حقوق این بازیکن، اثرگذاری او در ترکیب تیم کمتر شد و البته انتظارات بسیار بیشتری نیز وجود داشتند که اوزیل توانایی پاسخگویی به آن‌ها را نداشت.

کارشناسان زیادی در زمان حضور هافبک آلمانی سابق آرسنال، او را متهم به تنبلی و بی خیالی می‌کردند و اعتقاد داشتند که اوزیل ارزشی برای بازی کردنش در آرسنال قائل نیست. به هر ترتیب این بازیکن روزهای اسفبار خود در این تیم را پشت سر گذاشت و به لیگ ترکیه رفت.

اتفاقات ناگواری که توپچی‌ها با اوزیل طی کردند، آشناپنداری دلهره‌آوری را درباره اوبا برای آن‌ها ایجاد کرده است. اینکه اوبامیانگ بتواند در ادامه حضورش در آرسنال عملکرد خوبی رقم بزند اصلاً چیزی نیست که بتوان درباره آن با قطعیت نظر داد با این حال اگر اکنون از هواداران قرمزپوش لندنی درباره مهاجم تیمشان بپرسید بدون شک پاسخ‌های خوبی دریافت نمی‌کنید و بسیاری مطمئن هستند که اوبا در حال طی کردن مسیر سختی است که اوزیل هم از آن گذشت.

کد خبر 485228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.