پیش بینی بورس فردا ۱۸ فروردین‌ماه ۱۴۰۰ + اخبار لحظه‌ای

پیش بینی می‌شود بازار فردا تعادلی و به سمت منفی باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ایمان کرمی، تحلیلگر بازار سرمایه، بورس فردا _ چهارشنبه ۱۸ فروردین ماه_ را اینگونه پیش بینی می‌کند: این روزها نگاه بیشتر بازارها همچون ارز، طلا و بورس به سمت نشست وین در روز سه‌شنبه است که رابرت مالی نماینده ویژه امور ایران توسط آمریکا نیز در آن حضور دارد و در خصوص مسائلی با نمایندگان ایران صحبت می‌کند.

بر اساس برخیشایعات شایددر این نشست توافقاتی شکل بگیرد به هر روی سال‌ها و ماه‌ها است که روند تمامی بازارها را به آمریکا گره زده‌اند و با گذشت این یک روز نیز اتفاق مهمی نخواهد افتاد، بهتر است سرمایه‌گذاران بدانند اگر دلار افت کند و توافق شکل بگیرد مسیرهای صادراتی برای شرکت‌های صادرات محور باز شده و تأمین مواد اولیه آسان‌تر خواهد شد.

چنین توافقی ویژگی‌های مثبت بیشتری می‌تواند داشته باشد، بنابراین برجام تحقق یابد یا خیر نباید مجدد در صف فروش نشست بلکه باید همه عوامل تأثیر گذار بر یک شرکت تحلیل شده و سپس اقدام به تصمیم‌گیری کرد.

در بین بازارهای ایران تنها بازاری که افت شدید داشته بازار بورس بوده است و بازار مسکن هیچ واکنشی به هیچ اتفاقی نشان نداده است. اگر جایگاه فعالان بازار سرمایه و بازار مسکن با یکدیگر تعویض می‌شد شاید می‌توانستیم شاهد مسکن متری ۱۰ میلیون تومانی و شاخص کل ۱۰ میلیونی باشیم.

پیش بینی می‌شود بازار فردا تعادلی و به سمت منفی باشد.

کد خبر 485220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۷
    0 0
    خسته نباشید
  • علیرضا IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۷
    0 0
    آنقدر دروغ به مردم نگین راستش را بگوید بگید که مردم همه دارن میرن به سمت ارز دیجیتال
  • IR ۰۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
    0 0
    سطر آخر خیلی به دلم نشست