۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵
کوتینیو ادامه فصل را از دست داد

مصدومیت بازیکن برزیلی بارسلونا تشدید شد و در نتیجه وی قادر نیست در ادامه فصل جاری برای بارسا بازی کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، مصدومیت فیلیپه کوتینیو بازیکن برزیلی تیم بارسلونا باعث شد او غیبت سه ماهه از میادین فوتبال تجربه کند. مصدومیتی که البته دوباره تشدید شد و حالا خبر رسیده که این بازیکن را تا پایان فصل خانه نشین کرده است.

پیش از این کوتینیو یک عمل جراحی روی زانوی خود انجام دادکه تا حدودی موفقیت‌آمیز بود. در ادامه او دوران ریکاوری خود را آغاز کرد اما دوباره از ناحیه زانو دچار مصدومیت شد و به همین دلیل باید بار دیگر زیر تیغ جراحان برود.

با توجه به جراحی آتی کوتینیو، بسیار دور از انتظار است که این بازیکن بتواند تا پیش از پایان این فصل برای بارسلونا به میدان برود و احتمالاً او ادامه فصل را از دست خواهد داد. لالیگا شرایط حساسی را تجربه می‌کند و بارسلونا اختلاف بسیار کمی با رقبا در کورس قهرمانی دارد. بازگشت کوتینیو می‌توانست نیروی دو چندانی به تیم کومان بدهد.

به هر ترتیب فیلیپه کوتینیو فعلاً قادر به همراهی بارسا نیست و رونالد کومان که در ابتدای فصل نشان داده بود علاقه زیادی به استفاده از این بازیکن دارد، فعلاً ناچار است تا دوری او را تحمل کرده و از بازیکنان جایگزین استفاده کند تا شاید بتواند بارسا را یک بار دیگر به عنوان قهرمانی لالیگا برساند.

کد خبر 485212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.