بیانیه نمایندگان در قدردانی از عملکرد صداو سیما برای برنامه‌های نوروزی

عضو هیات رئیسه مجلس بیانیه جمعی از نمایندگان در تقدیر از عملکرد سازمان صداوسیما در ایام نوروز را قرائت کرد.

به گزارش ایمنا، روح الله متفکر آزاد در نشست علنی امروز (سه شنبه ۱۷ فروردین) مجلس شورای اسلامی، بیانیه ۲۳۳ نفر از نمایندگان در حمایت و قدردانی از عملکرد صداوسیما در تولید برنامه‌های نوروزی را قرائت کرد. متن بیانیه بدین شرح است:

بسمه تعالی

امروز در عرصه جنگ بزرگ رسانه‌ای که درگیر آن هستیم، صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در خط مقدم حضور دارد و به معنای واقعی سربازان و افسران این جنگ، مدیران و برنامه سازان این رسانه بزرگ هستند که با از خودگذشتگی و تلاش مضاعف و به رغم همه کمبودهای مالی و برخی بی مهری‌ها، همچنان ایستاده‌اند و مبتکرانه و مقتدرانه تلاش می‌کنند.

نوروز سال ۱۴۰۰ در حالی آغاز شد که بیش از یک سال از شیوع بیماری منحوس کرونا در کشور می‌گذشت و به همین دلیل بسیاری از مشاغل یا تعطیل یا با محدودیت مواجه شدند، اما در همین زمان، کارشناسان، برنامه سازان و مدیران شبکه‌های ملی و مراکز استانی صداوسیما و بخش‌های خبری سراسری و استانی با برنامه ریزی و تلاش‌های شبانه روزی و مجدانه بر آن شدند که در ایام تعطیلات نوروزی با تهیه و پخش برنامه‌های سرگرم کننده آموزشی و مفرح و اطلاع رسانی دقیق و آگاهانه حافظ آرامش ملت ایران باشند و علاوه بر تامین نشاط و شادابی خانواده‌ها، اطلاع رسانی بهنگام برای هموطنان داشته باشند. جذب مخاطب بیش از ۸۲ درصدی رسانه ملی در ایام نوروزی گواه این مدعاست که مدیران و برنامه سازان رسانه به رغم رقابت‌های نابرابر با امواج سهمگین دشمن در شبکه‌های ماهواره‌ای و شبکه‌های مجازی راها شده، مردم را پای تلویزیون نشاندند تا در خانه مانده و شاهد برنامه‌های شاد و متنوع باشند.

رسانه ملی در نوروز امسال با تولید و پخش سریال‌های مختلف نظیر سریال موفق و پربیننده "نون خ" که به هموطنان عزیز کرد می‌پرداخت و نصاب بیننده سریال‌های طنز را نیز جابجا کرد، همچنین با پخش سریال "گاندو" بر آگاهی بخشی و بصیرت بینندگان افزود تا مردم علاوه بر نشاط و شادابی آگاهی سیاسی خود را نیز بالاتر ببرند.

نوروز ۱۴۰۰ از اعیادی بود که مردم هم طنز فاخر و خوب دیدند و هم به واسطه ایام مبارک شعبانیه شاهد و مستمع برنامه‌های جذاب رادیویی، تلویزیونی در حوزه‌های دینی و معارفی بودند و هم در حوزه سیاسی و خبر با ارائه گزارش‌ها و تحلیل‌های به موقع و آگاهی بخش به طور دائم در کنار آنها بودند.

برنامه‌های امیدبخش و مطالبه گر در حوزه اقتصاد مقاومتی، آداب و رسوم، جهش مقاومتی، حمایت از کارآفرینان و مولدان ثروت و به ویژه پیام‌های مستمر و آگاهی بخش در رابطه با کرونا در جهت حفظ سلامت ملت ایران، مخاطب را با خود همراه کردند، در حالی که دشمن برای چندمین بار اکانت و صفحات مجازی برخی از شبکه‌های برون مرزی صداوسیما را مسدود نمود مانند اقدام اخیر شرکت‌های آمریکایی فیس بوک و یوتیوب در انسداد حساب کاربری شبکه پرس تی وی، اما صدای مقاومت و انقلاب اسلامی از شبکه‌های برون مرزی رسانه ملی قطع نشد و هوشیارانه در برابر فضاسازی‌های رسانه‌های معاند ایستاد.

همه این تلاش‌ها، نمایندگان مجلس را بر آن داشت تا از فرزندان غیور رسانه ملی قدردانی کنیم و امیدواریم این مسیر موفقیت همچنان در ماه مبارک رمضان و انتخابات حساس ریاست جمهموری ۲۸ خرداد ادامه داشته باشند.

منبع: خانه ملت

کد خبر 485206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.