رژه روز ارتش در اصفهان به صورت موتوری برگزار می شود

ارشد نظامی آجا در منطقه اصفهان گفت: رژه‌ نیروهای ارتش در ۲۹ فروردین به مناسبت روز ارتش، در محل گلستان شهدای اصفهان برگزار می‌شود، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت موتوری و محدود خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر سرتیپ دوم محسن آذرافروز ظهر امروز _سه شنبه ۱۷ فروردین_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: زبان از بیان خدمات و ایثارگری‌های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی قاصر است، امروز نیروهای مسلح برای برقراری امنیت در کشور بسیار تلاش می‌کنند.

وی با اشاره به برنامه‌های گرامیداشت روز ارتش، افزود: برای برگزاری برنامه‌هایی که قرار است به مناسبت گرامیداشت دهه ارتش برگزار شود، به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور و استان اصفهان، تابع دستور قرارگاه پدافند زیستی ارتش و ستاد مقابله با کرونا در استان هستیم.

ارشد نظامی آجا در منطقه اصفهان ادامه داد: برنامه‌های گرامیداشت دهه ارتش طبق دستورات و پروتکل‌های اعلامی از ستاد ملی کرونا برگزار می‌شود؛ در صورتی که شرایط مهیا و اجازه برگزاری از سوی نهادهای مربوطه صادر شود، این برنامه‌ها به صورت مرتب و دقیق برگزار خواهد شد.

آذرافروز شعار امسال دهه گرامیداشت ارتش جمهوری اسلامی ایران را "ارتش فدای ملت" اعلام کرد و گفت: برنامه‌های این دهه از ۲۱ فرودین ماه و با بزرگداشت شهید صیاد شیرازی آغاز می‌شود و تا ۳ اردیبشهت ماه سال جاری و برگزاری مراسم بزرگداشت شهید سپهبد قرنی ادامه دارد.

وی تصریح کرد: رژه نیروی‌های ارتش در ۲۹ فرودین ماه، در محل گلستان شهدای اصفهان برگزار می‌شود، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت موتوری و محدود خواهد بود.

کد خبر 485174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.