۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷
گوشی‌های گلکسی F12  و F02s معرفی شدند

شرکت سامسونگ اخیرا گوشی‌های ارزان‌ قیمت گلکسی F12 و F02s برای عرضه در کشور هند رونمایی کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی گلکسی F12 به صفحه نمایش ۶.۵ اینچی Full HD+ با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز مجهز شده و ناچ قطره‌ای روی آن قرار گرفته است. دوربین چهارگانه این محصول که در پنل پشتی آن تعبیه شده است شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض پنج مگاپیکسلی، دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی و دوربین عمق سنج دو مگاپیکسلی می‌شود.

گوشی سامسونگ گلکسی F12 به تراشه اگزینوس ۸۵۰ مجهز شده و دارای چهار گیگابایت حافظه رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی است. انرژی مورد نیاز این محصول با استفاده از یک باتری ۶ هزار میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۱۵ واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

قیمت مدل مجهز به چهار گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی، ۱۵۰ دلار و قیمت مدل مجهز به چهار گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی، ۱۶۳ دلار ارزیابی شده است. به نظر می‌رسد این گوشی هوشمند در تاریخ ۱۲ آوریل در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

گوشی گلکسی F02s دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی با وضوح تصویر ۷۲۰ * ۱۶۰۰ پیکسل است و در قسمت بالای آن نیز ناچ قطره‌ای دیده می‌شود. در پنل پشتی این محصول دوربین سه گانه به چشم می‌خورد که شامل دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی و دوربین عمق سنج دو مگاپیکسلی می‌شود.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، گوشی گلکسی F02s به تراشه اسنپدراگون ۴۵۰ مجهز شده و دارای سه یا چهار گیگابایت حافظه رم و ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی است. انرژی مورد نیاز این محصول با استفاده از یک باتری پنج هزار میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود.

قیمت این گوشی با سه گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، ۱۲۳ دلار و قیمت مدل دیگر با چهار گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی ۱۳۶ دلار است. گوشی گلکسی F02s در تاریخ ۹ آوریل وارد بازار خواهد شد.

کد خبر 485091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.