تأسیس دبیرخانه شهر جهانی صنایع دستی در شیراز

شهردار شیراز گفت: دیروز دبیرخانه شهر جهانی صنایع دستی آغاز به کار کرد تا اطلس هنرمندان این ملک دیرینه جاودانه شود. در شهرداری شیراز با همکاری شورای شهر توانستیم فرصت جدید برای شیراز خلق کرده و برند شهر جهانی صنایع دستی را به ارمغان آوریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حیدر اسکندرپور در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"شهروندان گرانقدر شیراز سلام

دیروز دبیرخانه شهر جهانی صنایع دستی آغاز به کار کرد تا اطلس هنرمندان این ملک دیرینه جاودانه شود. در شهرداری شیراز با همکاری شورای شهر توانستیم فرصت جدید برای شیراز خلق کرده و برند شهر جهانی صنایع دستی را به ارمغان آوریم. توجه داشته باشیم فرآیند پیچیده توسعه شهرهایی نظیر شیراز که تراز بین المللی دارند تنها با نگاه سخت افزاری امکان پذیر نیست. بلکه در پرتو تولید ثروت، اشتغال و تقویت اقتصاد شهری می‌توان شیراز را به جایگاهی که در خور نام این شهر پر پیشینه است، رساند. کسب عنوان شهر جهانی صنایع دستی برای شیراز دربردارنده این مهم است که صنایع دستی هنرمندان شهر ما قابلیت ارائه در سطح جهانی را دارند.

„شهروندان فرهنگ مدار شیراز„

پس از کسب عناوینی چون پایتخت کتاب ایران، شهر ملی دوچرخه اینک نوبت به تأسیس دبیرخانه شهر جهانی صنایع دستی در شیراز رسیده است. به موازات آن ٣٢ پروژه هم در بافت تاریخی در حال اجراست و در ٦ ماه نخست سال هم پروژه‌های دیگری آغاز خواهد شد. پیشرفت همیشه در سایه همراهی، همدلی و همگامی اتفاق می‌افتد".

کد خبر 485048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.