۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
بازگشایی بلوار الزهرا (س) مشهد

معاون عمران، حمل‌ و نقل و ترافیک شهردار مشهد از بازگشایی بلوار الزهرا (س) در این کلانشهر خبر داد و گفت: این پروژه با هدف ایجاد دسترسی ساکنین بلوار الزهرا (س) به خیابان کارگر راضی و دسترسی صدمتری به بلوار کارگرراضی در دستور کار قرار گرفت.

خلیل‌الله کاظمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پروژه احداث بخشی از بلوار الزهرا واقع در خیابان بابانظر ۹۴، به طول ۲۶۰ متر و عرض ۱۰ متر در دو باند سواره رو احداث شده است.

وی تصریح کرد: در این پروژه ۱۴۷۰ نفر ساعت نیروی کارگر و متخصص به کار گرفته شد.

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهردار مشهد افزود: با توجه به احداث ادامه بلوار الزهرا (س) و تسهیل حریم با هماهنگی آموزش و پرورش منطقه، بخشی از ساختمان قدیم مدرسه تخریب شد که به همین منظور ساختمان جدیدی در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این پروژه اقدامات زیادی صورت گرفته که از جمله می‌توان به دیوارچینی با هبلکس ۶۰۰ مترمربع، اجرای اندود خاک گچ ۱۱۰۰ مترمربع، اجرای اندود گچ سیمان ۸۵۰ مترمربع، اجرای عایق رطوبتی ۳۵۰ مترمربع، اجرای اندود سیمانی ۳۰۰ مترمربع، اجرای نمای آجری ۴۷۰ مترمربع، اجرای رنگ آمیزی ۶۰۰ مترمربع، اجرای سقف کاذب ۳۵۰ مترمربع، ساخت و نصب وال پست افقی و قائم ۶۶۸۰ کیلوگرم، اجرای جدول بتنی مسیر بلوار به طول ۱۴۰۰ متر، اجرای جدول سنگی آیلند بلوار به طول ۵۲۰ متر، اجرای کانیو مسیر بلوار به طول ۵۲۰ متر و اجرای پیاده رو سازی بلوار ۱۴۰۰ مترمربع اشاره کرد.

کد خبر 485045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.