۱۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۱
زلاتان و میلان به توافق رسیدند

مهاجم سوئدی و کهنه کار تیم میلان با این تیم به توافق رسید تا قرارداد خود را تمدید کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، زلاتان ایبراهیموویچ، مهاجم سوئدی باسابقه تیم میلان با این تیم برای تمدید قراردادش به توافق رسید و تا ماه ژوئن سال ۲۰۲۲ در جمع روسونری باقی خواهد ماند.

پس از پیوستن دوباره زلاتان به تیم میلان این بازیکن موفق شد کمک‌های شایانی به پیولی کرده و یکی از مهمترین عوامل روند خوب میلان در فصل جاری بود. به دنبال عملکرد خوب زلاتان بارها و بارها افراد مختلف از جمله پائولو مالدینی در رابطه با احتمال تمدید قرارداد او صحبت کرده بودند.

در نهایت پس از مذاکرات چند ماهه زلاتان توانست با باشگاه میلان به توافق برسد. با توجه به قرارداد امضا شده این بازیکن تا ماه ژوئن سال ۲۰۲۲ در ترکیب میلان خواهد ماند و البته دور از انتظار نیست که او حتی این قرارداد جدید خود را هم در آینده تمدید کند.

زلاتان در ۱۶ بازی خود برای میلان در این فصل موفق شده ۱۵ گل به ثمر برساند که برای یک بازیکن ۳۹ ساله آمار بی نظیری محسوب می‌شود. او به تازگی به تیم ملی سوئد هم بازگشته و در اولین بازی خود بعد از چند سال نیز موفق شد یک پاس گل به نام خود در بازی ملی ثبت کند.

باشگاه میلان احتمالاً طی روزهای آتی به صورت رسمی در رابطه با قرارداد جدید زلاتان صحبت خواهد کرد و حالا بایستی دید که آیا این ستاره تمام نشدنی می‌تواند جواب اعتماد دوباره میلان، سران این باشگاه و پیولی را در آینده بدهد یا خیر.

کد خبر 485040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.