دی ماریا: بازی در کنار مسی بسیار لذتبخش است

مهاجم آرژانتینی پاریس سن ژرمن امیدوار است که هموطن او بتواند یک روز در کنارش باشد و در پاریس بازی کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، آنخل دی ماریا مهاجم آرژانتینی تیم پاریس سن ژرمن در گفت و گویی تازه نسبت به انتقال مسی به پی اس جی ابراز امیدواری کرده، اما گفته است که برای او از همه چیز مهم‌تر، رضایت شخصی لیونل مسی است.

آنخل دی ماریا در مصاحبه خود اعتراف کرده است که بازی کردن در کنار مسی احساس بسیار خوبی دارد و او که این تجربه را در بازی‌های ملی داشته، مایل است تا بتواند در رقابت‌های باشگاهی هم به عنوان یک هم تیمی مسی را در کنارش ببیند.

لیونل مسی در حال حاضر هنوز با باشگاه بارسلونا به توافق نرسیده است و یکی از احتمالاتی که منابع خبری در نظر گرفته‌اند، پیوستن او به ترکیب تیم پاریس سن ژرمن در انتهای فصل است چرا که در شرایط کنونی برنامه بارسلونا و وضعیت این تیم برای مسی راضی کننده نیست.

دی ماریا در خصوص احساس مسی راجع به شرایط کنونی گفته است: مسی در حال حاضر بازیکن بارسلونا است و با این باشگاه قرارداد دارد. باید ببینیم که در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد اما مسئله اصلی این است که او بازیکن قابلی است و در طی تمام این سال‌هایی که من در کنار او بازی کرده‌ام می‌توانم تضمین کنم که او از سرزمین دیگری است.

وی افزود: بودن مسی در تیم شما می‌تواند یک اتفاق بسیار خوشایند باشد چرا که او سطح بازی متفاوتی ارائه می‌دهد و بازی در کنارش بسیار شگفت برانگیز است. ما با هم زیاد صحبت می‌کنیم و در ارتباط هستیم اما من نمی‌توانم درباره شرایط مسی در آینده نظر بدهم.

دی ماریا در پایان گفت: درباره آینده مسی تنها خود او باید تصمیم بگیرد ولی من باور دارم که خوشحالی او و بودنش در کنار خانواده مهم‌ترین چیز است. امیدوارم که او تصمیمی بگیرد که از گرفتن آن تصمیم راضی باشد و واقعاً رضایت او اولویت اول را دارد.

کد خبر 485036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.