عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۶ فروردین ماه

در این بسته خبری از خسارت ۲۵۰ میلیون ریالی زباله گردها به شهرداری زرند تا نجات جان ۷۰۴ شهروند کاشانی و احداث جایگاه عرضه سوخت توسط شهرداری نجف آباد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

بیشترین خواسته شهروندان قزوینی در نوروز ۱۴۰۰

بیشترین تماس شهروندان با سامانه ۱۳۷ در تعطیلات نوروزی ۱۴۰۰ مربوط به سازمان مدیریت پسماند بوده و نظافت، هرس درختان، سد معبر، مرمت آسفالت، ساخت و ساز غیر مجاز، جمع آوری خاک و نخاله و مرمت تابلوهای ترافیکی از مهمترین درخواست‌های شهروندان از مدیریت شهری بوده است.

احداث جایگاه عرضه سوخت توسط شهرداری نجف آباد

محمد مغزی نجف‌آبادی، شهردار نجف‌آباد گفت: احداث جایگاه عرضه سوخت در منطقه ۳، از خواسته‌های مهم و به حق مردم منطقه محسوب می‌شود که پیش از این به عنوان پروژه مشارکتی با بخش خصوصی در دستور کار قرار داشت ولی در حال حاضر، شهرداری اجرای صفر تا صد آن را بر عهده گرفته است.

واکسیناسیون کارکنان آرامستان اسلامشهر

فاز اول واکسیناسیون کارکنان سازمان آرامستان‌های شهرداری اسلامشهر در برابر ویروس کرونا انجام شد.

خسارت ۲۵۰ میلیون ریالی زباله گردها به شهرداری زرند

محمد مهدی ضیا الدینی، معاون خدمات شهری شهرداری زرند با اعلام اینکه طی چند سال گذشته همواره شاهد سرقت سطل‌های زباله و چرخ‌های این سطل‌ها بودیم، گفت: قبل از سال جدید شهرداری اقدام به خرید بیش از ۴۰ مخزن جدید زباله کرد که متأسفانه بیش از ۱۵ عدد از این سطل‌ها به دلیل تخریب و سرقت چرخ‌ها غیر قابل استفاده است.

ساماندهی پارک ساحلی شهر باشت با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال

لطف الله موسوی، شهردار باشت خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی ساماندهی پارک ساحلی شهر باشت در قالب آسفالت، سنگ فرش، فضای سبز، درختکاری و روشنایی آغاز شد.

نهضت آسفالت در شهر گلپایگان ادامه دارد

پیمان شکرزاده، شهردار گلپایگان گفت: پروژه پیاده‌روسازی خیابان شهید عابدی شهر گلپایگان در مساحت حدود چهار هزار مترمربع با اعتبار ۲۲ هزار میلیون ریال به اتمام رسید.

پاک‌سازی حاشیه دریاچه سد مهاباد

عزیز عزیزنژاد، معاون خدمات شهری شهرداری مهاباد در این خصوص اظهار داشت: پس از برگزاری آئین روز طبیعت و بر جای ماندن مقدار زیادی از انواع زباله در حاشیه سد مهاباد، مراحل پاکسازی این مکان از مسیر "تاقه دار" و به وسعت سه کیلومتر، توسط مأموران شهرداری و دوستداران محیط زیست انجام شد.

نجات جان ۷۰۴ شهروند کاشانی

محمدعلی پیراسته، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: در سال ۱۳۹۹ آتش‌نشانان طی عملیات‌های انجام شده، جان ۷۰۴ نفر را نجات دادند.

ترسیم نقشه راه تازه برای کیش

ناصر آخوندی، عضو هیأت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش گفت: با بررسی اقدامات صورت گرفته در کیش و تحلیل نقاط قوت و ضعف، باید نقشه راه جامع و کلان برای توسعه کیش ترسیم شود.

احتمال خیز مجدد کرونا در ماسال

وحید پور حضرت، فرماندار ماسال گفت: شهرستان ماسال مسافر پذیر است و با توجه به ایام تعطیلات نوروز احتمال خیز مجدد کرونا در ماسال بسیار زیاد است.

کد خبر 485027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.