مالت دروازه‌های خود را به روی گردشگران باز می‌کند

فصل تابستان نزدیک است و مقامات در اغلب کشورهای توریست‌پذیر جهان در تلاشند استراتژی‌هایی مؤثر در بحبوحه انتشار ویروس کرونا به کار گیرند تا به جذب گردشگران در این فصل بپردازند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، پس از گذشت یک سال و چند ماه از آغاز قرنطینه‌های اعمال شده برای مهار شیوع بیماری کووید -۱۹ در سراسر جهان، مردم در اغلب نقاط دنیا بی‌صبرانه در انتظار پایان یافتن محدودیت‌ها و شروع سفر به سایر نقاط جهان هستند به خصوص هر چه فصل تابستان نزدیک‌تر می‌شود تمایل مردم به گردشگری بیشتر می‌شود و مقامات به فراهم آوردن زمینه‌های امن برای آغاز گردشگری در کشورهای خود گرایش بیشتری پیدا می‌کنند در واقع مسئولان تلاش می‌کنند کشورهای خود را به مناطقی جذاب و ایمن تبدیل کنند که به خوبی گردشگران را به سمت خود فرا می‌خواند.

مالت دروازه‌های خود را به روی گردشگران باز می‌کند

مالت از جمله کشورهایی است که مقامات آن پیش از سایرین برای آغاز گردشگری تابستانه دست به کار شده و در نظر دارند مبلغ ۲۰ میلیون یورو در صنعت گردشگری سال جاری هزینه کنند در واقع این بودجه برای کمک به صاحبان کسب و کار محلی و مؤسسات گردشگری مورد استفاده قرار خواهد گرفت و در نهایت به رونق صنعت گردشگری منجر خواهد شد.

وزیر گردشگری و حمایت از حقوق مصرف کننده مالت در یک کنفرانس مطبوعاتی رسماً اعلام کرد که کشور از یکم ماه ژوئن پذیرای گردشگران علاقمند از سراسر دنیا خواهد بود. این مسافران از طریق خطوط هوایی و زمینی می‌توانند به کشور وارد شوند در واقع ۱۸ مسیر هوایی برای تردد مسافران خارجی در نظر گرفته شده که تعداد چهار مسیر از آن‌ها برای اولین بار در فصل تابستان به بهره‌برداری خواهد رسید.

تصمیم مقامات رسمی مالت مبنی بر آغاز گردشگری در فصل تابستان با استقبال زیاد گردشگرانی از سراسر دنیا مواجه شده و بسیاری از آنان را به رزرو بلیط‌های هواپیما سوق داده است.

مالت دروازه‌های خود را به روی گردشگران باز می‌کند

کد خبر 485007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.