پیش بینی بورس فردا ۱۷ فروردین‌ماه ۱۴۰۰ + اخبار لحظه‌ای

پیش بینی می‌شود بازار فردا متعادل و مثبت باشد، حجم و ارزش معاملات نیز بهبود یابد و شرایط کم کم برای صعود مجدد آغاز شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ایمان کرمی، تحلیلگر بازار سرمایه، بورس فردا _ سه‌شنبه ۱۷ فروردین ماه_ را اینگونه پیش بینی می‌کند: در روز ۱۶ فروردین ماه شاهد جمع شدن صف فروش بسیار از نمادهای بزرگ بازار بودیم و زمانی که چشم انتظار بودیم حقوقی‌ها اقدام به جمع‌آوری صف‌های فروش کرده حقیقی‌ها صف‌های فروش را جمع‌آوری کردند و بسیاری از نمادها به سمت دامنه مثبت هم حرکت کرد.

حجم معاملات بهبود نسبی پیدا کرد و از ۱۸۰۰ میلیارد با ۴۱۰۰ میلیارد در بازار بورس رسید که نشان از وضعیت بهتری نسبت به روزهای گذشته دارد.

مدت‌ها است کشور بدون آنکه چیزی تغییر یابد، در موضوع برجام معطل شده است. بازار سرمایه و دارایی‌های مردم نیز اکنون درگیر این قرار داد شده است به گونه‌ای که انتظار می‌رود آمریکا مجدد به برجام بازگشته، نرخ دلار کاهش یافته و بازار بورس نیز مجدداً اصلاح شود.

در این بین گزارشات خوب شرکت‌ها فراموش شده و به اخبار بیشتر از اطلاعات توجه می‌شود، البته مدت‌ها است بازار دیگر به تحلیل بنیادی و تکنیکال واکنش خوبی نشان نمی‌دهد و به دنبال یک خبر یا اتفاق یک موج حرکت می‌کنند.

پیش بینی می‌شود بازار فردا متعادل و مثبت باشد، حجم و ارزش معاملات نیز بهبود یابد و شرایط کم کم برای صعود مجدد آغاز شود.

کد خبر 485006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
    0 0
    با حلوا حلوا دهان ما شیرین نمیشود اگر دولت تمایل نداشته باشد این بازار حرکتی نمیکند همه سهامداران چه حقوقی وجه حقیقی منتظر حرکت دولت هستن بنابراین بستگی درتصمیماتم وزیر و ریاست سازمان دراین حالت هستیم
  • رضا IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
    0 0
    همتون دروغگو هستید .