بعدازظهر امروز به شکایت پیکان رسیدگی می‌شود/ تمام استناد ما و پرسپولیس به مدارک نود است

مدیررسانه‌ای پیکان از بررسی پرونده شکایت این باشگاه از شهر خودرو توسط کمیته انضباطی درباره قرارداد غیرقانونی با محمدرضا فلاحیان، بازیکن سابق نود ارومیه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از آنکه حسین بادامکی، سرپرست شهر خودرو شکایتی علیه آل‌کثیر در پایان دیدار این تیم مقابل پرسپولیس تحویل ناظر بازی داد، سرخ‌پوشان پایتخت نیز به تلافی این شکایت تصمیم گرفتند شکواییه‌ای علیه شهر خودرو مبنی بر استفاده از محمد رضا فلاحیان که به ادعا مدیران نود با جعل رضایتنامه راهی باشگاه مشهدی شده، تنظیم کنند. پس از این ماجرا مشخص شد پرسپولیسی‌ها نخستین باشگاهی نبوده‌اند که به حضور فلاحیان در لیست شهر خودرو معترض شده‌اند و پیکان حدود یک ماه قبل نیز به این موضوع معترض شده و شکایتی را تقدیم کمیته انضباطی کرده است. حالا به نظر قرار است بعد از ظهر امروز به این شکایت رسیدگی شود که می‌تواند در خصوص دعوا حقوقی پرسپولیس و شهر خودرو نیز تعیین تکلیف کند.

بعدازظهر امروز به شکایت پیکان رسیدگی می‌شود

در همین خصوص برای پیگیری بیشتر ماجرا با اکبر محمدی، مدیرعامل پیکان تماس گرفتیم اما او با بیان این که اطلاعی از جزئیات پرونده ندارد، پاسخگویی در این باره را به مدیر رسانه‌ای تیم پیکان ارجاع داد. به همین منظور امیر صادقی‌پناه، مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال پیکان در گفت و با خبرنگار ایمنا در رابطه با شکایت این باشگاه از محمدرضا فلاحیان، گفت: بعد از جریان دیدارمان با شهر خودرو، متوجه شدیم که این بازیکن را بازی داده‌اند. با پیگیری‌ از مدیران باشگاه نود ارومیه، آنها نیز به ما گفتند آقای فلاحیان با نود قرارداد دارد. طبق گفته مدیرعامل باشگاه نود انگار مهر و امضا ایشان برای فسخ قرارداد توسط این بازیکن به نحوی جعل شده است و هیچ رضایتنامه‌ای به فلاحیان نداده‌اند.

وی از پیگیری پرونده در بعد از ظهر امروز خبر داد و افزود: ما نیز بلافاصله در روز ۱۷ اسفند ماه ۹۹ شکواییه‌مان را تنظیم کرده و برای سازمان لیگ فرستادیم. پرونده به کمیته انضباطی رفت اما به ایام تعطیلات عید برخورد و رسیدگی به آن کمی به تعویق افتاد ولی فکر می‌کنم امروز بعدازظهر قرار است به پرونده شکایتمان رسیدگی بکنند.

مدیر رسانه‌ای پیکان در پاسخ به این سوال که آیا حکم پرونده شکایت‌شان امروز صادر می‌شود یا خیر؟ خاطرنشان کرد: امیدواریم اما باید ببینم چه خواهد شد.

تمام استناد ما و پرسپولیس به مدارک و ادعاهای مدیران نود است

صادقی‌پناه در خصوص پیش‌بینی خود و مدیران حقوقی پیکان از رأی کمیته احتمالی پرونده، تصریح کرد: با توجه به مستندات و نامه‌هایی که آقای بهاری، مدیرعامل نود به سازمان لیگ و کمیته انضباطی نوشته است اگر ادعای مدیران نود درست باشد که جعل انجام شده و قرارداد به شکل غیرقانونی با شهر خودرو امضا شده است نتیجه را باید سه هیچ کنند چرا که طبق این ادعا، از بازیکن غیرقانونی استفاده کرده‌اند.

وی با اشاره به این که مسئولان نود ارومیه مدارک مربوط به پرونده فلاحیان را در اختیار پیکان و پرسپولیس قرار داده‌اند، گفت: تمام ادعا و استنادمان روی مطالب و مدارکی است که باشگاه و مدیرعامل نود در اختیارمان گذاشتند و ما نیز آن را ضمیمه پرونده کردیم. ادعای پرسپولیس نیز روی همین موضوع استوار است و تا جایی که می‌دانم این مدارک را برای فدراسیون نیز فرستاده‌اند.

کد خبر 485003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.