کاهش ۹ درصدی وقوع حوادث در سال ۹۹

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: متوسط زمان رسیدن آتش نشانان این کلانشهر به محل حریق و حوادث در داخل محدوده شهر سه دقیقه و ۴۹ ثانیه است که براساس متوسط استاندارد جهانی است.

آتشپاد محسن گلابی در گفتگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آمار فعالیت‌های سازمان آتش نشانی در سال ۹۹ اظهار کرد: سال گذشته با کاهش پنج درصدی تماس‌های مردم با آتش نشانی نسبت به سال ۹۸ مواجه بودیم.

وی افزود: تعداد ۱۰ هزار و ۵۲۱ عملیات امداد و نجات و اطفای حریق در سال گذشته توسط آتش نشانی اصفهان انجام شده که بیش از چهار هزار نفر نجات یافتند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان ادامه داد: در سال ۹۹ تعداد چهار هزار و ۱۶ مورد حریق در اصفهان اتفاق افتاد که این آمار با کاهش سه درصدی نسبت به سال ۹۸ همراه بود.

وی از وقوع شش هزار و ۱۰۵ مورد حادثه و خدمات ایمنی در سال گذشته خبر داد و گفت: در سال ۹۹ با کاهش ۹ درصدی حوادث نسبت به سال ۹۸ مواجه بودیم.

گلابی میانگین وسعت محدوده خدمات رسانی ایستگاه‌ها را دو هزار و ۲۷۸ هکتار اعلام کرد و گفت: میانگین فاصله ایستگاه‌های آتش نشانی از یکدیگر ۸.۷ کیلومتر است.

وی با بیان این که دو هزار و ۱۱۰ مورد استقرار تجهیزات اطفائیه در نقاط استراتژیک سطح شهر در سال گذشته به منظور بهبود سرعت امدادرسانی انجام شد، ادامه داد: به منظور شناسایی نقاط مخاطره‌آمیز در محدوده مناطق پانزده گانه شهر چهار هزار و ۴۳۹ مورد گشت ایمنی انجام شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: سرانه ایمنی هر شهروند اصفهانی ۸۱۸ هزار و ۱۹۰ ریال است.

وی ادامه داد: نصب ۱۵۹ دستگاه هیدرانت، ۱۳ پروژه عمرانی در دست اقدام و اجرا و ۲۵ ایستگاه در حال بهره برداری از دیگر فعالیت‌های آتش نشانی اصفهان در سال گذشته است.

کد خبر 484973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.