کسب رتبه برتر استانی برای چهارمین سال متوالی از سوی شهرداری خوی

شهردار خوی گفت: برای چهارمین سال متوالی شهرداری خوی مقام برتر استان بعنوان شهرداری نمونه را کسب کرد .

به گزارش ایمنا، محرم اکبرزاده در این باره گفت: برای چهارمین بار متوالی شهرداری خوی به عنوان شهرداری نمونه استان آذربایجان غربی انتخاب شد.

وی افزود: هدف گذاری و ترسیم مسیر واقع‌بینانه، تلاش آگاهانه برای رسیدن به شاخص‌های ویژه در ارائه خدمات گسترده و مختلف به شهروندان می‌تواند از مهمترین مؤلفه‌های ایجاد تحول در مدیریت شهری باشد.

شهردار خوی افزود: بر همین اساس و بر مبنای چشم انداز پیش بینی شده در ایجاد تحولات مدیریت کلان و اتخاذ رویکرد متفاوت برای شهرداری، مدیریت هزینه و نگاه ویژه به اصول شهرسازی، تسهیل در روند قانونی خدمات و ضوابط شهرسازی و اتخاذ تدابیر متناسب برای ارتقای خدمات قابل ارائه به شهروندان طی سال‌های اخیر موجب شده تا در ارزیابی عملکرد شهرداری‌های استان از سوی استانداری آذربایجان غربی، شهرداری خوی برای چهارمین بار متوالی به عنوان شهرداری برتر انتخاب شود.

وی ادامه داد: مؤلفه‌های مختلفی در روند ارزیابی اقدامات شهرداری‌های استان طبق ضوابط ضوابط کشور برای بررسی عملکرد نهادهای اداری مد نظر قرار می‌گیرد و شهرداری خوی توانست با همراهی و حمایت‌های شورای اسلامی شهر خوی در سال جاری نیز برای چهارمین دوره متوالی در سطح شهرداری‌های استان به عنوان شهرداری نمونه معرفی شود.

اکبرزاده تصریح کرد: توالی چهارساله انتخاب شهرداری برتر در استان طی چهار دهه پس از انقلاب اتفاق مهم و بی نظیری است که بیانگر تلاش ارزشمند مجموعه شهری در توجه ویژه به تفکر سیستمی و تحقق اهداف سازمانی است.

منبع: شبستان

کد خبر 484968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.