وزش بادهای شدید نوروزی در اصفهان چه خساراتی بر جای گذاشت؟

رییس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: با سقوط تعدادی از درختان شهر در مجموع به ۱۹ دستگاه خودرو خساراتی وارد شد که برای ۱۴ دستگاه خودرو خسارت دیده است که با تنظیم صورتجلسه مربوطه در حضور پلیس راهور و استفاده از بیمه مسئولیت مدنی جامع شهرداری، مراحل پرداخت خسارت شهروندان در حال انجام است.

غلامرضا ساکتی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: اداره خدمات شهری شهرداری بر اساس پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی به منظور مدیریت بحران قبل از وقوع هر حادثه‌ای، برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه با توجه به وزش باد شدید در ایام نوروز تمام مناطق شهرداری اصفهان به حالت آماده باش درآمدند، افزود: اکیپ‌های مختلف ثابت و سیار در مناطق ۱۵ گانه شهرداری و ناژوان با امکانات جرثقیل، وسایل قطع درخت، نیروها و ماشین آلات تجهیز شدند..

رئیس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: در ایام وزش باد شدید آبیاری درختان شهر انجام نشد، همچنین تمام پرچم‌های سطح شهر جمع آوری و سازه‌های ناپایدار ایمن‌سازی شده و المان‌های ناپایدار از سطح شهر جمع‌آوری شد.

وی با اشاره به میزان برآورد خسارت وزش بادهای شدید اخیر به تأسیسات شهری، گفت: با سقوط تعدادی از درختان شهر در مجموع به ۱۹ دستگاه خودرو خساراتی وارد شد که برای ۱۴ دستگاه خودرو خسارت دیده، با تنظیم صورتجلسه مربوطه در حضور پلیس راهور و استفاده از بیمه مسئولیت مدنی جامع شهرداری، مراحل پرداخت خسارت شهروندان در حال انجام است.

ساکتی گفت: بر اثر وزش باد شدید و سقوط درختان به پنج دستگاه خودرو نیز خسارات جزئی وارد شد که هماهنگی لازم توسط شهرداری منطقه و پرداخت خسارت در محل انجام شده است.

کد خبر 484936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.