از آثار فاخر نویسندگان قزوینی حمایت می‌کنیم

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین با بیان این که شهرداری از آثار فاخر نویسندگان قزوینی حمایت می‌کند، از اهالی قلم خواست تا با توجه به شرایط روز و متناسب با نیاز نسل جوان اقدام به نگارش کتاب کنند.

محمد درافشانی در حاشیه جلسه تقدیر از دو کودک نویسنده قزوینی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: تشویق و حمایت از نویسندگان یکی از وظایف مهم مدیران فرهنگی است، با تقدیر از اهالی قلم می‌توان گام‌های بلندتری را در زمینه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی همچنین رشد و پویایی جامعه برداریم.

وی با بیان این که شهرداری از آثار فاخر نویسندگان قزوینی حمایت می‌کند، از اهالی قلم خواست تا با توجه به شرایط روز و متناسب با نیاز نسل جوان اقدام به نگارش کتاب کنند.

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین افزود: نویسندگان به عنوان افسران خط مقدم جبهه فرهنگی هستند و اهالی قلم برای خلق اثری ماندگار و مثمر ثمر برای نسل جوان و همچنین آیندگان باید مطالعه زیاد و عمیقی داشته باشند.

به گزارش ایمنا، با حضور معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین از دو کودک نویسنده تقدیر شد این مراسم که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شده از «آنیتا کریمیان» و «نیکی شهبازی» دو نویسنده کتاب کودک به مناسبت روز جهانی کتاب کودک تقدیر شد.

کد خبر 484923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.