جوادی: منش سیاسی مرحوم نکویی نیاز امروز جامعه است

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اعتدال و پرهیز از اختلافات به دلیل رویکرد افراد که در منش مرحوم نکویی مشهود بود، نیاز امروز جامعه ماست.

عباسعلی جوادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به درگذشت سیدعلی نکویی، رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اصفهان، اظهار کرد: به‌واسطه ابتلای مرحوم نکویی به سرطان از سه سال گذشته، از نزدیک با ایشان ارتباط داشته و در جریان روند بیماری بودم.

وی افزود: آن مرحوم در مدت بیماری چند مرحله شیمی‌درمانی شد که جواب نداد و شب گذشته سرطان به کبد زد و منجر به فوت ایشان شد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: مدت زمان فعالیت شورای پنجم با بیماری ایشان همزمان شده بود و جز چند جلسه، توفیق زیادی برای ارتباط نزدیک با ایشان در زمان فعالیت این شورا را نداشتیم.

وی ادامه داد: سابقه سیاسی، فعالیت‌های اجرایی و اقدامات ارزنده آقای نکویی در مقام فرماندار و استاندار بر کسی پوشیده نیست و منش سیاسی ایشان نیز یک الگو شایسته بود.

جوادی تاکید کرد: ایشان اصلاح‌طلب اما بسیار معتدل و در خدمت مردم بود و از لحاظ حسن خلق یکی از بهترین افرادی بود که از نزدیک می‌شناختم

وی اظهار کرد: اعتدال و پرهیز از اختلافات به دلیل رویکرد افراد که در منش مرحوم نکویی مشهود بود، نیاز امروز جامعه ماست زیرا بیش از هر زمانی نیاز به آرامش، همدلی و ید واحده شدن داریم و آن مرحوم تا زمانی که در عرصه سیاست فعال بود، حداقل در رابطه با اصلاح‌طلبان این نقش را ایفا می‌کرد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: اصلاح‌طلب و اصولگرا و حتی افرادی که فعالیت سیاسی می‌کنند و در این دو گروه نیستند، باید به سمت این وحدت و یکدستی جامعه حرکت کنند تا با اعتماد بیشتر مردم، معضلات اقتصادی و اجتماعی کاهش پیدا کند.

کد خبر 484921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.