تاخت و تاز کرونای انگلیسی در یزد/ ابتلای ۶۳ نفر به کرونا انگلیسی

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: طی ۴۸ ساعت گذشته حدود ۱۰ سرخوشه جدید مبتلا به ویروس جهش یافته در استان یزد شناسایی شده و تا کنون۶۳ سرخوشه مبتلا به کرونای جهش یافته در استان یزد شناسایی شده‌اند.

ابراهیم سلمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به شناسایی ۱۵۶ مبتلای جدید به کرونا ویروس در استان یزد در ۴۸ ساعت گذشته، اظهار کرد: از این تعداد ۲۲ نفر در بیمارستان‌های استان بستری و ۱۳۴ نفر در منزل دوره نقاهت خود را طی می‌کنند.

وی ادامه داد: طی ۴۸ ساعت گذشته حدود ۱۰ سرخوشه جدید مبتلا به ویروس جهش یافته در استان یزد شناسایی شده و تاکنون ۶۳ سرخوشه مبتلا به کرونای جهش یافته در استان یزد شناسایی شده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به شناسایی موارد جدید ابتلا به ویروس جهش یافته انگلیسی در استان یزد، افزود: در ۴۸ ساعت گذشته ۲ سرخوشه در شهرستان خاتم، دو سرخوشه در شهرستان مهریز، دو سرخوشه در شهرستان یزد، دو سرخوشه در شهرستان میبد، یک سرخوشه در بهاباد و یک سرخوشه در شهرستان اشکذر شناسایی شدند.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون کرونای جهش یافته در شهرستان‌های یزد، اردکان، میبد، ابرکوه، خاتم، تفت، مهریز، بهاباد و اشکذر به ثبت رسیده است و در ۴۸ ساعت گذشته یک بیمار مبتلا به کرونا در استان یزد جان خود را از دست داده است، افراد باید دستورالعمل‌های مقابله با شیوع کرونا را با جدیت رعایت کنند.

وضعیت ۳ شهرستان در یزد نارنجی شد

سلمانی افزود: در دو روز گذشته ۹۵ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان پذیرش شدند و در حال حاضر ۲۶۵ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد ۴۱ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه خدمات دریافت می‌کنند.

وی با اشاره به آخرین وضعیت رنگ‌بندی شهرستان‌های استان یزد، گفت: شهرستان‌های خاتم، تفت و مهریز در وضعیت نارنجی و سایر شهرستان‌های استان یزد در وضعیت زرد قرار دارند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد تصریح کرد: تعداد موارد شناسایی و مبتلایان روزانه در استان یزد در روزهای اخیر به بالاترین میزان خود در سال جاری رسیده است و افراد باید بیش از پیش شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند.

کد خبر 484876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.