۱۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۵
وزیر صمت کرونا گرفت

مهدی طغیانی ،سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس از عدم حضور وزرای صمت و جهاد کشاورزی در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

به گزارش ایمنا، مهدی طغیانی در جمع خبرنگاران در تشریح جلسه امروز (یکشنبه ۱۵ فروردین ماه) کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از عدم حضور وزرای صمت و جهاد کشاورزی در این جلسه خبر داد و اظهار کرد: پیرو برگزاری جلسه‌ای پیش از آغاز سال جدید با حضور رئیس مجلس در خصوص تنظیم بازار و به‌ویژه تأمین کالاهای اساسی در مجلس شورای اسلامی، مقرر شد؛ پس از پایان تعطیلات نوروزی مجدداً با حضور وزرای صمت و جهاد کشاورزی عملکرد دولت در حوزه تنظیم بازار در پایان سال ۹۹ و برنامه‌ها برای ماه رمضان سال جاری بررسی شود.

وی با بیان اینکه جلسه امروز از چند هفته قبل تنظیم شده افزود: متأسفانه وزیر صمت به دلیل ابتلاء به بیماری کرونا در جلسه حاضر نشد و وزیر جهاد کشاورزی هم بر خلاف وعده پیشین و با وجود اعلام حضور، به این جلسه نیامد.

طغیانی ادامه داد: با توجه به شرایط پیش آمده، کمیسیون اقتصادی گزارش خود را درباره تنظیم بازار و تأمین کالاهای اساسی به ویژه در آستانه ماه رمضان، روز سه‌شنبه به صحن علنی مجلس ارائه خواهد داد و در صحن قرائت می‌شود.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: هدف از برگزاری این جلسه با حضور وزرای مذکور، شنیدن نظرات مسئولان دولتی درباره نحوه تنظیم بازار و تأمین کالاهای اساسی بود که متأسفانه به دلیل آنکه وزرا در کمیسیون حاضر نشدند و معاونان خود را فرستادند، جلسه برگزار نشد.

منبع: ایسنا

کد خبر 484825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.