از توافق قرن تا جاسوسخانه قرن

کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری با محکومیت اقدام بحرین در تعیین سفیر در اراضی اشغالی از این اقدام با عنوان «از توافق قرن تا جاسوسخانه قرن» یاد کرد.

به گزارش ایمنا، کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری روز یکشنبه در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن اقدام دولت بحرین در تعیین سفیر در اراضی اشغالی و غصب شده فلسطین اعلام کرد: بار دیگر شاهد اقدام خائنانه و خبیثانه رژیم پوشالی آل خلیفه در منطقه با هدف برقراری ارتباط با رژیم کودک‌کش شدیم که بی‌شک این تلاش‌های ذلیلانه و مزورانه، نمایش اوج وادادگی دولت‌های مزدور منطقه، بویژه آل خلیفه به نظام سلطه بود.

این بیانیه افزود: این رفتار و اقدام مرموز و نادیده گرفتن جنایت‌های این غده سرطانی در منطقه غرب آسیا، ظلمی آشکار بر ملت بی‌دفاع و مظلوم فلسطین و دیگر ملت‌های تحت ستم صهیونیسم بین‌الملل و همچنین زمینه‌ساز ایجاد گروهک‌های تروریستی و تحقق اهداف شوم جریان‌های تکفیری و ایجاد ناامنی در این برهه حساس و اخلال در روابط دوستانه بین کشورهای خاورمیانه خواهد بود.

کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری تصریح کرد: بی‌تردید مواضع غیراصولی و خصمانه حکام بحرین و جهانخواران بدسیرت دنیای امروز در ایجاد جاسوسخانه و تعیین مزدور بر این مرکز جاسوسی و تبیین مواضع خائنانه به آرمان قدس شریف، یقیناً مسبب فروپاشی و حذف این غده سرطانی و اذنابان و اربابان آنان نه تنها در منطقه بلکه از جهان بشریت خواهند شد و در این میان بر کسی پوشیده نیست، که منطق بی‌پایه و اساس جریان منفور استکبار و دنباله رو آنها یعنی غربی‌ها و ایادی سست عنصر منطقه‌ای، همیشه حول منافع مادی و مطامع سیاسی خود، استوار بوده است.

این بیانیه خاطرنشان کرد: در ادوار گذشته نیز برای کسب نظر و خوش خدمتی به استکبار صهیونیسم بین‌الملل، این دولت‌ها از هیچ اقدام غیرقانونی و غیرانسانی کوتاهی نکرده‌اند و همواره در صدد خیانت و جنایت علیه ملت‌های مظلوم عالم بوده‌اند.

کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین - نهاد ریاست جمهوری، ضمن محکوم کردن این خوش رقصی آل خلیفه در پی جنایت به ملت‌های مظلوم فلسطین و بحرین، از مبارزان فلسطینی و آزادیخواهان و اندیشمندان عالم می‌خواهیم در برابر این اندیشه‌های خصمانه و اقدامات و سیاست‌های منفور جبهه کفر علیه ملت‌های مظلوم جهان ساکت نباشند و در تحقق آرمان قدس شریف و فلسطین یکپارچه از نهر تا بحر تلاش کنند.

در این بیانیه آمده است: بزودی به فضل خدای رحمان شاهد نابودی جبهه کفر و تقویت جریان مقاومت و اخراج مزدوران خون آشام تحت سلطه هژمونی صهیونیست بین‌الملل از منطقه و رهایی و پیروزی فلسطین مقاوم و یمن مظلوم از چنگال پلید رژیم صهیونیست - عربستانی خواهیم بود.

منبع: ایرنا

کد خبر 484815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.